مهم ترین عناوین خبری گروه "ورزشي" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:قراردادهای جدید در منچستر یونایتد,مار و گوسفند قربانيان تمرين امروز استقلال,اخطار قلعه نوعي به آرش برهاني و.... است.

مهمترین عناوین روز يكشنبه گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

اگر حقي باشد مال آقايان پورحيدري و حاجيلوست نه ديگران!/پنج شاهد دارم که از بزرگترين قرارداد فوتبال به خاطر استقلال گذشتم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/9/380993_568.jpg

سرمربی تیم استقلال در نشست خبري قبل از بازي با صباي قم گفت : صمد مرفاوي سر مربي صبا دوست و هم کار من بوده ودستيار يا دشمن من نيست.

مار و گوسفند قربانيان تمرين امروز استقلال


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/9/381313_602.jpg

 مربي امروز استقلال ازساعت 17 آغاز شد قبل از شروع تمرین مسئولان باشگاه استقلال یک گوسفند را جلوی پای بازیکنان قربانی کردند.

ايران دومين گل را به ثمر رساند


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/9/381175_973.jpg

کادر فنی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان اسامی بازیکنان این تیم برای دیدار حساس با استرالیا در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا و انتخابی جام جهانی نوجوانان را اعلام کرد.

اخطار قلعه نوعي به آرش برهاني

 آرش برهاني در بازي با نفت غايب بود و از روي سكوها استقلال را همراهي كرد، اين در حاليست كه وي براي ديدار با صبا با اخطار امير قلعه نوعي رو به رو شده است.

بالاخره در لیگ برتر هندبال به میدان می رویم
رئیس هیئت هندبال قزوین گفت: حضور در رقابت های لیگ برتر افتخار بزرگی برای ماست و با شایستگی و لیاقت به این هدفمان رسیدیم.

مهدوی کیا: بهترین لحظات ورزشی ام در جشن هامبورگ رقم خورد


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/9/381138_213.jpg

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمانی که در مراسم جشن هامبورگ به عنوان یکی از 11 بازیکن منتخب قرن هامبورگ روی صحنه رفتم، یکی از قشنگ ترین لحظات زندگی ورزشی ام رقم خورد.

قراردادهای جدید در منچستر یونایتد

شیاطین سرخ در نظر دارند قرارداد فردیناند را تمدید و نانی را نیز به یوونتوس بفروشند.

عمران زاده برای حضور در خط حمله آماده نیست

 مدافع تیم استقلال که قرار بود در خط حمله تیم استقلال برای این تیم به میدان برود با شرایط ایده آلی برای بازی کردن در این پست روبرو نیست و به همین دلیل شرایط حضور در خط حمله را ندارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار