رئیس هیئت هندبال قزوین گفت: حضور در رقابت های لیگ برتر افتخار بزرگی برای ماست و با شایستگی و لیاقت به این هدفمان رسیدیم.

سید محمد حسینی در گفتو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: برای رسیدن به مسابقات لیگ برتر 5 سالی پشت دربهای آن منتظر بودیم و با شایستگی  و لیاقتی که از خود نشان دادیم موفق شدیم در رقابت های سال جاری حضور پیدا کنیم و این افتخار  بزرگی برای استان به حساب می آید.

وی تصریح کرد : برای شرکت در  این مسابقات با استاندار قزوین حق شناس جلسه داشتیم و قرار شد حداقل کمکی به تیم استان شود البته اسپانسر دیگری از ما حایت خواهد کرد تا با خیال راحت به لیگ برتر بیائیم.

حسینی در ادامه گفت:  زمانی که در دسته یک بودیم بودجه خاص خود را می طلبید و هم اکنون که به مسابقات لیگ برتر آمده ایم تمهیدات دیگری لازم است

وی گفت:  تیمی که از قزوین در  مسابقات لیگ برتر هندبال خواهد بود با نام شهرداری قزوین یا کاسپین خواهد بود ما در اولین حضور بعد از سالها سعی خواهیم کرد در لیگ بمانیم و از سال آینده  با برنامه ریزی مناسب تلاش خواهیم کرد.

حسینی یاد آور شد:  متاسفانه برای توسعه هندبال در قزوین با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنیم .

وی در خصوص میزبانی مسابقات سراسری هندبال نوجوانان گفت: از هفته آینده 16 مهر میزبان مسابقات سراسری هندبال نوجوانان هستیم و دوازده تیم از سراسر کشور مهمان ما هستند و امیدوارم بتوانیم به بهترین وضع از آنها میهمان نوازی کنیم.

حسینی گفت:  تیم هندبال قزوین نیز جزء‌ تیم های شرکت کننده است و تلاش خواهیم کرد جز‌ء فینالیست ها باشیم و عنوان خوبی به خود اختصاص  دهیم./مح


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار