امام جمعه اهر زلزله اخیر را یک امتحان الهی برای مردم برشمرد و از ادارات و نهادها خواست تمامی تلاش خود را در خدمت رسانی مناسب به مردم بکار بسته و زمینه را برای رفاه مردم فراهم نمایند.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،حجت الاسلام جواد حاجی زاده،امروز درجلسه شورای اداری یکی از هنرهای مدیریت را (مدیریت در زمان بحران) اعلام کرد و افزود: باید مدیران با برنامه ریزی مناسب و تلاش شبانه روزی در خدمت مردم باشند.

وی، تأکید کرد که مردم اسکان دائم نشده اند همه مسئولان باید تمامی هم و غم و تلاش و امکانات خود را برای آماده سازی سرپناه مناسب برای مردم بکار بگیرند تا رسیدن فصل سرما مکانی مطمئن برای مردم آسیب دیده از زلزله فراهم شود.

این مقام مسئول افزود: باید با همکاری مردم و مسئولین و بسیج امکانات با کار جهادی تلاش کنیم تا مشکلات مردم مرتفع شود و امروز بزرگترین خدمت به نظام و انقلاب اسلامی تلاش در جهت حل مشکلات مردم بخصوص برای مردم مناطق زلزله زده است.

وی، تأکید کرد باید مسئولان زمینه ای را فراهم نمایند تا با مشارکت آحاد مختلف مردم این حادثه به سکوی پیشرفت و توسعه منطقه تبدیل شود.

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: نباید با گذشت زمان وضعیت مناطق زلزله زده فراموش شود بلکه با تداوم برنامه ها و انعکاس وضعیت مناطق زلزله زده عموم مردم و مسئولان از وضعیت فعلی این مناطق اطلاع پیدا کنند./س

 

برچسب ها: ادارات ، نهادها ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.