با توجه به تأکیدات مسئولان عالی نظام، به ويژه رهبر فرزانه انقلاب در خصوص ورود همه جانبه دانشگاهیان به عرصه آزاداندیشی، دانشجويان دانشگاه گيلان، باشگاه آزاداندیشی راه‌اندازي كردند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با توجه به تأکیدات مسئولان عالی نظام، به ويژه رهبر فرزانه انقلاب در خصوص ورود همه جانبه دانشگاهیان به عرصه آزاداندیشی، دانشجويان دانشگاه گيلان، باشگاه آزاداندیشی راه‌اندازي كردند.

پس از اينكه یکی از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی این مکان "خانه ملی گفتگوی آزاد" ناميده شد، وزارت علوم مکان برگزاری گفتگوي آزاد را در دانشگاه‌ها اختصاصی‌تر در نظر گرفته و تصمیم گرفت که مکان برگزاری کرسی آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، عنوان دانشگاهی داشته باشد تا دانشگاهیان آسان‌تر با آن ارتباط برقرار کنند، به همین دلیل کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌ها در قالب "باشگاه آزاداندیشی دانشگاهیان" برگزار می‌شود.

دانشگاه گیلان در زمره اولین دانشگاه‌هایی است که به صورت رسمی چنین مکانی را ایجاد و با تشکیل دبیرخانه مربوطه از همه دانشگاهیان خصوصاً استادان و دانشجویان عضو تشکل‌های دانشجویی با حضور پررنگ خود به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی مطلوب و شایسته کمک مي‌كنند.

انتهاي پيام/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار