فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: شهدا پیام‌رسان پاسداری از مکتب اسلام و ارزش‌های والای آن هستند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، استان قزوین سردار سالار آبنوش در اجتماع بسیجیان گردان امام علی (ع) شهرستان آوج با بیان اینکه جامعه اسلامی باید نعمت‌های الهی را همواره مغتنم شمرده و شکرگزاری آن را همواره به جای آورد، اظهار کرد: دفاع مقدس نیز از ابتدا تاکنون به عنوان یک موهبت و نعمت الهی بوده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: جوانان کشور امروز باید ائمه اطهار را الگو برای ادامه راه و سیره خویش قرار داده و در راستای عزت جمهوری اسلامی گام بردارند.

وی با بیان اینکه حکومت اسلامی سرمنشا تمام برکات و سرافرازی‌ها است، تصریح کرد: ملت ایران امروز با اطاعت محض از ولایت فقیه و کار و همت مضاعف و تولید ملی که توسط مقام معظم رهبری تبیین شده، در مسیر بالندگی و افتخارآفرینی گام برمی‌دارد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: در کشوری که ولایت فقیه در آن وجود داشته باشد، هیچ‌ دشمنی نمی‌تواند آن را به زانو در آورد و موجب شکست آن نظام شود.

سردار آبنوش با اشاره به جایگاه ارزشمند بین‌المللی جمهوری اسلامی اظهار کرد: با لطف الهی امروز ایران اسلامی در زمره کشورهای مقتدر و عزت‌مند از منظر علمی و فناوری قرار گرفته است.

وی اذعان کرد: تمام دولت‌ها و حکومت‌های مختلف امروز به پیشرفت و جهش حیرت‌انگیز ملت ایران گواهی داده و خواهان ارتباط تنگاتنگ با نظام جمهوری اسلامی هستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به تحریم‌ها و فشار‌های استکبار برای عقب راندن کشور از پیشرفت و دستاورد‌های علمی تصریح کرد: ملت ایران امروز راه خویش را یافته و با قدرت هرچه تمام‌تر در حال حرکت در این مسیر پر رهرو است.

آبنوش با اشاره به جنگ نرم در کشور عنوان کرد: ماهواره‌ها و شبکه‌های معاند و ضدانقلاب از ابزار اصلی دشمنان در این جنگ نابرابر هستند.

وی با بیان اینکه امروز لازم‌ است جوانان در میدان تهذیب نفس و مبارزه با آسیب‌های فرهنگی گام بردارند، بیان کرد: سربلندی و عزت جمهوری اسلامی در گرو اتحاد و روحیه یکپارچگی آحاد ملت است./ج1

برچسب ها: قزوین ، پاسدار ، آوج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.