دبیر ستاد گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی نیشابور گفت: هفته ناجا امسال با شعار سرمایه انسانی، اساس اقتدار کشور آغاز به کار کرد است و برنامه‌ها با محوریت اعتماد عمومی و مشارکت اجتماعی برگزار می شود.

حسین جعفریانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران نیشابور افزود: 9 برنامه شاخص در هفته نیروی انتظامی در سطح شهرستان نیشابور برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: افتتاح پروژه‌های عمرانی، ارائه خدمات مضاعف راهنمایی و رانندگی به متقاضیان گواهینامه و دارندگان پلاک‌های قدیمی در بخش‌های تابعه و ارائه خدمات رایگان پزشکی به تمام شهروندان و کارکنان در کلینیک امام سجاد(ع) از برنامه‌های هفته ناجا است.

معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی نیشابور گفت: مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدا، برگزاری دعای توسل در منزل خانواده شهیدان نیروی انتظامی و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این هفته می‌باشد.

جعفریانی خواستار توجه بهتر خبرنگاران به برنامه‌های این هفته شد و اظهارکرد: رسانه‌ها رسالت و تاثیرگذاری فراوانی در نزدیک کردن مردم و پلیس به یکدیگر و ایجاد آرامش در جامعه دارند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.