عضو جامعه اسلامي مهندسين گفت: دفاع از اسلام با طرفداري از فتنه سال 88 مغايرت دارد چرا که فتنه‌گران بعد از انتخابات سال 88 به دامن مخالفين اسلام و انقلاب پيوستند.

احمد نيک فر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره به اظهارات اخير خاتمي مبني بر اينکه بايد فضا براي ورود اصلاح‌طلبان در انتخابات باز باشد، گفت: خاتمي صلاحيت حضور در انتخابات را نخواهد داشت چرا که همگان اظهارات و مواضع او را در جريان فتنه 88 مشاهده کرده و به اين امر پي بردند که جريان اصلاحات تا چه اندازه از اصول انقلاب و اسلام دور شده است.

وي با اشاره به اينکه در حال حاضر اختلافات عميقي در جبهه اصلاحات وجود دارد، افزود: سران جبهه اصلاحات امروز با اختلافات عميقي روبرو بوده چرا که اين امر در اظهارات برخي از سران فراري اين جبهه به اردوگاه استکبار قابل مشاهده است.

نيک‌فر با اشاره به اينکه دفاع از اسلام با طرفداري از فتنه سال 88 مغايرت دارد، تصريح کرد: فتنه‌گران بعد از انتخابات سال 88 اصول قانون اساسي را زير پا گذاشته و به دامن مخالفين اسلام و انقلاب پيوستند لذا اظهارات خاتمي در مورد دفاع از اسلام با طرفداري از فتنه سال 88 به طور کلي و اصولي مغايرت دارد.

عضو جامعه اسلامي مهندسين با اشاره به اينکه به نظر نمي‌رسد مردم روي خوشي به جريان اصلاحات نشان دهند، خاطر نشان کرد: پايگاه اجتماعي اصلاحات سست شده و به نظر نمي‌رسد مردم با تندروي‌هاي اصلاحات و خارج شدن اين جريان از دايره اسلام و انقلاب روي خوشي به آنها نشان دهند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دفاع ، اسلام ، فتنه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار