کارگاه مشترک فناوری نانو ایران و کره جنوبی در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

دکتر مریم نیکخواه، دبیر اجرایی کارگاه مشترک فناوری نانو ایران و کره جنوبی در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:این کارگاه با هدف آشنایی و گسترش تعامل بین محققان ایرانی و کره جنوبی روزهای 11 و 12 مهرماه امسال در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

وی ادامه داد: نانوبیوتکنولوژی، نانو الکترونیک، نانوفتونیک و نانوتکنولوژی در انرژی محورهای اصلی مورد بحث در کارگاه مشترک فناوری نانو ایران و کره جنوبی هستند.

نیکخواه با اشاره به حضور 9 سخنران کره ای و 7 سخنران ایرانی در این کارگاه گفت: دکتر افضلی کوشا و دکتر مهاجرزاده از دانشگاه تهران، دکتر تقوی نیا از دانشگاه صنعتی شریف، دکتر نادری منش و دکتر مروج فروشی از دانشگاه تربیت مدرس، دکتر محمودرضا جعفری از دانشگاه فردوسی مشهد و پروفسور فابیان روترموند و پروفسور سان جین کیم از جمله سخنرانان کارگاه مشترک فناوری نانو هستند.

وی تصریح کرد: کارگاه مشترک فناوری نانو ایران و کره جنوبی چهارصد شرکت کننده خواهد داشت و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها، دانشجویان مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد گرایش های فناوری نانو و دانشجویان دارای تحقیقات یا پایان نامه مرتبط با فناوری نانو می توانند از طریق دانشگاه محل تحصیل خود برای حضور در این کارگاه ثبت نام کنند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار