عضو ستاد نانوفناوری و مدیر روابط بین الملل این ستاد از برگزاری همایش مشترک ایران و کره در این حوزه از دهم تا 12 مهرماه سال جاری در دانشگاه تربیت مدرس تهران خبر داد.

علی بیت اللهی دیروز در حاشیه برگزاری چهارمین کنگره بین المللی فناوری نانو در دانشگاه کاشان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان گفت: گسترش تعاملات علمی بین ایران و کره در حوزۀ فناوری نانو، ارائۀ راهکارهای توسعۀ همکاری و تبادل نظر وتجربیات محققین این حوزه در دو کشور از اهداف برگزاری این همایش است.

وی افزود: پیش بینی می شود حدود 400 نفر از متخصصان و اساتید ایرانی و 10 نفر از اساتید برجسته از کشور کره در کارگاه تخصصی این همایش حضور پیدا کنند.

به گفتۀ وی، ارائۀ مقاله 10 نفر از اساتید فعال در حوزۀ نانو یکی از برنامه های این کارگاه تخصصی است.

بیت اللهی افزود: همایش مشترک ایران و کره در حوزه نانوفناوری با همکاری دانشگاه تربیت مدرس تهران و ستاد ویژۀ فناوری نانو برگزار می شود.

عضو ستاد نانوفناوری کشور برگزاری همایش مشابه این همایش در کره را یادآورشد و گفت: این همایش با حضور اساتید و دانشمندان ایرانی حوزۀ نانو 6 ماه آینده در کشور کره برگزار می شود.

برگزاری این کنگره بین المللی ، با همکاری ستاد نانو فناوری ایران و دانشگاه کاشان، تا 20 شهریور ماه در دانشگاه کاشان ادامه دارد./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.