رئیس‌ کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: یک اکیپ مشخص برای حضور داوران ایرانی در مسابقات جام جهانی برزیل تشکیل می شود.

فریدون اصفهانیان در حاشیه سفر به اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: اکیپ مشخص در کمیته داوران پیگیر مسایل مرتبط با حضور داوران ایرانی در جام جهانی است.

وی گفت: ما لیست داوران جوان، آینده‌دار و شایسته را تهیه کردیم و در فرصت باقی‌مانده در صدد آماده‌سازی این داوران برای حضور قدرتمند در مراحل گزینشی انتخاب داوران جام جهانی برزیل هستیم.

رئیس‌ کمیته داوران فدراسیون فوتبال افزود: در داوری‌ها اشتباهاتی وجود دارد و ما منکر آن نیستیم، ولی داوران ما باید بیشتر از گذشته به وظایف خود عمل کنند، بیشتر بدانند و در جا گیری‌ها بهتر عمل کنند.

اصفهانیان به برخی جو سازی‌های اخیر علیه داوری کشور از سوی تیم‌ها و باشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: وظیفه ما این است تمام مسایل داوری را رصد کنیم.

رئیس‌ کمیته داوران فدراسیون فوتبال در خصوص برنامه‌های کمیته داوران فدراسیون فوتبال در بعد سیاست‌گذاری و اعتلای داوری ایران افزود: در انتخاب داوران بین‌المللی جوان‌گرایی صورت گرفته است که امیدواریم این جوانان با اعتمادی که به آنها شده است به نحو احسنت پاسخ دهند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: ما در آستانه جام جهانی فوتبال و مسابقات آسیایی و بین‌المللی حساس قرار داریم که انتظار داریم جوانگرایی ما در این رقابت‌ها پاسخ داده شده و عملاً نشان دهد که ما در جوانگرایی داوری راه را به اشتباه نرفتیم./س

برچسب ها: اردبیل ، حضور ، داوران ، ایرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.