فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه گفت: جهان استکبار و صهیونیسم جهانی بدانند در صورت حماقت ریشه آنها توسط ملت غیور ایران از جا کنده و به زباله‌دان تاریخ ریخته خواهند شد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سردار علی رزمجو صبح امروز در جمع بسیجیان آبپخش اظهار داشت: دفاع یک اصل الهی و اسلامی است و همیشه باید برای دفاع از مرز و کیان اسلام و نظام‌های‌‌ اسلامی و الهی در برابر مشرکین، کفار و منافقین آمادگی داشته باشیم.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه خاطرنشان کرد: به هر مرزی که تجاوز شود مرزداران از آن دفاع می‌کنند و این یک اصل در مکتب اسلام است و در ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم که رزمندگان عزیز با تأسی از اصل دفاع حماسه آفرینی کردند.

رزمجو با بیان اینکه ایران اسلامی در عرصه دفاعی به خودکفایی رسیده، بیان داشت: به برکت خون پاک شهدا و با تکیه بر اصول خدامحوری و خودباوری در عرصه‌های مختلف دفاعی کشور متناسب با نوع تهدیدات به فناوری ساخت تسلیحات مورد نیاز دست پیدا کرده و خودکفا شده‌ایم.

 

دشمنان نظام با ترس و لرز درباره ایران اسلامی سخن می‌گویند

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در موضع قدرت و اقتدار قرار دارد، اضافه کرد: ایران اسلامی امروز در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد و دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی با ترس و لرز درباره ایران اسلامی سخن می‌گویند.

این مسئول اذعان داشت: اقتداری که امروز نظام مقدس اسلامی در عرصه‌های مختلف خلق کرده در طول تاریخ بشریت بی‌نظیر است و با هدایت‌های پیامبرگونه رهبری معظم انقلاب اسلامی؛ ملت ایران در اوج قدرت نظامی، سیاسی و اقتصادی قرار گرفته است.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه به آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از کشور اسلامی اشاره کرد و افزود: نیروهای مسلح ایران اسلامی در حال حاضر در سایه خدامحوری، برای دفاع همه جانبه از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی آمادگی کامل دارد و در صورت کوچک‌ترین تحرک دشمن پاسخی قاطع و کوبنده به متجاوزان خواهند داد.

رزمجو از وجود سلاح‌های مدرن در نیروهای مسلح خبر داد و گفت: امروز در صنایع دفاعی آنچه که برای دفاع از آب و خاک ایران اسلامی لازم است، در کشور ساخته می‌شود و همه تجهیزات ساخت داخل مدرن و پیشرفته هستند.

 

موشک‌های غول‌پیکر ایران غرب را متحیر کرده است

وی ادامه داد: موشک‌های غول پیکر که در سراسر میهن اسلامی خصوصا در منطقه استراتژیک خلیج فارس موجود است و مستشاران نظامی غرب را متحیر کرده نمونه‌ای از این سلاح‌های مدرن است.

وی با تاکید بر خدامحوری و ولایت‌پذیری عنوان کرد: ملت ایران همواره با خدا بوده و گوش به فرمان ولی‌فقیه زمان حرکت کرده و هرگونه تحرک دشمنان نظام اسلامی را پاسخی بنیان‌کن خواهد داد.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه تاکید کرد: جهان استکبار و صهیونیسم جهانی بدانند در صورت حماقت، ریشه آنها توسط ملت غیور ایران از جا کنده و به زباله‌دان تاریخ ریخته خواهند شد./ج1

برچسب ها: عسلویه ، سپاه ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.