سرپرست هیأت بوکس خراسان رضوی گفت: مسابقات انتخابی به منظور تشکیل تیم بوکس بزرگسالان استان خراسان رضوی برای اعزام به رقابت های قهرمانی کشور در خوزستان، برگزار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، غدیر توانا با اعلام این مطلب افزود: این مسابقات روزهایپنجم تا هفتم مهرماه با حضور تیم های شهرستان های قوچان، مشهد، تربت حیدریه، تربت جام، نیشابور و چناران با انجام 52 مسابقه در 10 وزن در مشهد برگزار شد.

توانا افزود: در پایان این رقابت ها، رحمان معظمی در وزن 49 کیلوگرم، جلال حسین زاده در وزن 52 کیلوگرم، خلیل مهری پناه در وزن 56 کیلوگرم و هادی جاودانی در وزن 60 کیلوگرم همگی از تیم شهرستان مشهد، مقام اول را بدست آوردند.

وی ادامه داد: عنایت الله رحیمی پور نیز در وزن 64 کیلوگرم از شهرستان قوچان مقام اول را کسب کرد.

سرپرست هیأت بوکس خراسان رضوی اضافه کرد: حسین نگهبان در وزن 69 کیلوگرم، ابراهیم ساربان در وزن 75 کیلوگرم، مصطفی عسگری در وزن 81 کیلوگرم و سیدحسن مرجانی در وزن 91 کیلوگرم، همگی از تیم شهرستان مشهد به مقام اول رسیدند.

توانا بیان کرد: نفرات اول این مسابقات به همراه هشت نفر دیگر از شرکت کنندگان که از سوی هیأت داوریاین رقابت ها انتخاب شدند به اردوی آمادگی تیم بوکس خراسان رضوی دعوت شدند.

وی در پایان گفت: نفرات برتر اردوی آمادگی تیم بوکس استان به مسابقات قهرمانی کشور که 20 مهرماه در شهرستان اهواز برگزار می شود، اعزام خواهند شد./س

برچسب ها: بوکس ، مشهد ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.