دانش آموزان منطقه 9 آموزش و پرورش در بيانيه‌اي تصريح کردند: دشمنان اسلام بار ديگر با اهانت به پيامبر (ص) کينه ديرينه خود را آشکار ساختند و با اقدامي جنون آميز و نفرت انگيز خشم مسلمانان را برانگيختند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، بيانيه دانش آموزان منطقه 9 آموزش و پرورش در اعتراض به هتک حرمت به ساحت مقدس پيامبر اکرم (ص) در بزرگترين زنجيره دانش آموزي و تجمع فرهنگيان به شرح ذيل است:

السلام عليک يا رسول الله(ص)

موج بيداري اسلامي در سراسر جهان به برکت گسترش مفاهيم و تعاليم قرآني و عظمت رسول اکرم(ص) به وجود آمده است، دشمنان اسلام بار ديگر با اهانت به پيامبر (ص) کينه ديرينه خود را آشکار ساختند و با اقدامي جنون آميز و نفرت انگيز خشم مسلمانان را برانگيختند.

اين بار هم در سايه فريبنده شعار آزادي بيان و دموکراسي غرب شاهد اهانت به ساحت پيامبر اکرم محمد مصطفي صلي الله عليه و آله بوديم.

ما دانش آموزان اين هتک حرمت و جنايت مذبوحانه آمريکايي‌هاي صهيونيست و صهيونيست‌هاي آمريکايي را محکوم و مفاد بيانيه را اعلام مي‌داريم.

1- يا رسول الله، اي مظهر عشق و رحمت، نور وجودت تا هميشه عالم بر کائنات مي‌تابد، ما شهادت مي‌دهيم که تو رسول خدائي. پس بار ديگر همه به نداي ملکوتي‌‌ات لبيک مي‌گوييم. وعده خداوند حق است و دين تو روز به روز در ميان جهانيان گسترش مي‌يابد.

2- آمريکا و صهيونيسم نماد استکبارند و با ايجاد تفرقه به دنبال شکست بيداري اسلامي هستند. ما هوشيارانه هم سو با مسلمانان جهان در برابر مستکبران و سلطه‌گران مي‌ايستيم.

3- ما دانش آموزان با حفظ ارزش‌هاي رفيع اسلام و پيامبر اکرم(ص) انزجار خود را از دشمنان اسلام اعلام مي‌داريم.

4- ما دانش آموزان انتشار فيلم توهين آميز و پخش تصاوير غير اخلاقي در مطبوعات وابسته را محکوم مي‌نماييم.

5- سايت google را جهت نشر فيلم موهن ايادي صهيونيسم بين الملل محکوم و استفاده از اين سايت را براي سه روز تحريم مي‌کنيم.

6- ما دانش آموزان خواستار اشد مجازات براي عاملان اين عمل شوم هستيم.

7- ما دانش آموزان با تلاش و کوشش فراوان در راستاي تحقق آرمان و اهداف بلند حضرت امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري(مدظله‌العالي) مي‌کوشيم و در برابر تهاجم دشمنان هوشيارانه مي‌ايستيم.

8- ما دانش آموزان با درس خواندمان آمريکا و اسرائيل را زير پا مي‌گذاريم.

9- ما دانش آموزان با احترام به همه اديان الهي هم نوا با ساير مسلمانان و انسان‌هاي آزاده جهان بانگ "اشهدان لااله الله و اشهد ان محمد رسول الله" را بار ديگر سر مي‌دهيم.

10- ما دانش آموزان هم صدا با ساير مسلمانان جهان در دفاع از حقانيت پيامبر اکرم(ص) جان در کف ايستاده‌ايم و تا آخرين قطره خونمان در دفاع از اسلام ناب محمدي مي‌کوشيم.

ان‌شاالله اهتمام ما دانش آموزان، حلقه وصل حکومت جمهوري اسلامي ايران به حکومت يگانه منجي عالم بشريت باشد.

انتهاي پيام/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار