عضو شورای عالی حوزه عزاداری سید‌الشهدا‌(ع) را سرمایه‌ای بسیار بزرگ و افتخاری برای شیعیان دانست و گفت: ولایت اهل‌بیت‌(ع) اساس تشیع است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی، با حضور در کارگاه ساخت ضریح سید الشهدا(ع) در سخنانی با ابراز خرسندی از ساخت این ضریح مطهر در قم، اظهار داشت: سرمایه انقلاب اسلامی ، ولایت اهل‌بیت(ع) است و علی‌رغم تلاش‌های دشمنان، عاشورا و فرهنگ عزاداری سید‌الشهدا(ع) ماندگار ماند.

وی با اشاره به تلاش‌های گسترده استکبار برای کمرنگ کردن جایگاه اهل‌بیت(ع) در میان مردم، به ویژه جوانان، گفت: سایت‌های فراوانی علیه امام زمان(عج)، عاشورا و تمام مقدسات تشیع فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می دهند، ولی نه تنها محبت اهل‌بیت(ع) در جامعه کم نشده است، بلکه روز به روز عمق بیشتری در جان‌ها می یابد.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، عزاداری سید الشهدا(ع) را سرمایه ای بسیار بزرگ و افتخاری برای شیعیان دانسته و گفت: برپایی عزاداری و زیارت سید‌الشهدا(ع) توصیه ای است که از امامان معصوم(ع)‌به ما رسیده است و باید قدر این سرمایه را بدانیم و بهره کافی را از آن ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی تاکید کرد: با انتقال ضریح جدید حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از قم به کربلا و عبور از شهرهای مختلف، باید آیینی باشکوه و عاشورایی دوباره رقم بزنیم./ب

برچسب ها: قم ، ولایت ، اهل بیت ، تشیع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.