عضو کميسيون صنايع و معادن گفت: صنايع خودروسازي از ذره بين نظارتي مجلس دور نخواهند ماند و اين نظارت محدود به يک شرکت خاص نمي‌شود.

علي عليلو عضو کميسيون صنايع و معادن در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينکه طرح تحقيق و تفحص از خودرو سازان ارائه شده است، گفت: طرح تحقيق و تفحص از خودرو‌سازان به هيات رئيسه ارائه و به کميسيون صنايع و معادن ارجاع شده است لذا بزودي بعد از بحث و راي‌گيري در صحن مطرح مي‌شود.

وي با اشاره به اينکه تحقيق و تفحص محدود به يک شرکت خاص نيست، افزود: در بعضي خبرگزاري‌ها تنها از يک شرکت براي تحقيق و تفحص نام برده مي‌شود اما اين درحاليست كه طرح مربوطه شامل تمام خودرو سازان مي‌شود.

عليلو با بيان محورهاي اين طرح گفت: از مهم‌ترين محورهاي بررسي از اين شرکت‌ها بحث مديريت، گردش مالي و ارتقاء کيفيت خودروها است که در بعضي از شرکت‌ها مانند ايران خودرو بررسي گردش مالي اهميت بسياري دارد.

اين عضو کميسيون صنايع و معادن با بيان اينکه بخشي از خودروسازان متعلق به بخش خصوصي و بخشي دولتي هستند، تاکيد کرد: در صورت تصويب طرح،  هيچ شرکت خودروسازي از ذره بين نظارتي مجلس دور نخواهد ماند و آنان بايد نسبت به تعهدهايي که دارند پايبند باشند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: خودرو ، تحقیق ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار