جوانان انگليسی هر روز هزاران درخواست استخدام را به مراكز و شركت هاي مختلف ارسال مي كنند اما به بسياري از اين درخواست ها هرگز جوابي داده نمي شود.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اقتصاد انگليس در بدترين شرايط اقتصادي قرار دارد به طوري كه آخرين آمارها افزايش 30 درصدي مهاجران انگليسي بر اثر تورم و گراني را نشان مي دهد. بنابراين گزارش در ده سال گذشته نسبت مهاجران انگليسي كه به آمريكا و استراليا مهاجرت كردند 30 درصد افزايش يافته است و بحران اقتصادي اروپا تاثيرات منفي خود را از كشوري به كشور ديگر باقي گذاشته است.

در انگليس آثار منفي بحران بسيار شديد بود و همچنان نيز ادامه دارد به طوري كه دولت انگليس رياضتهاي اقتصادي زيادي را بر مردم اين كشور تحميل كرده است و آثار ناشي از آن در زندگي روزمره مردم به خوبي نمايان است. پديده فرار مغزها در انگليس تهديد بزرگي براي اقتصاد اين كشور بوده و از نظر اجتماعي نيز بسيار براي انگليس گران تمام خواهد شد.

بنابراين آخرين پژوهشهاي مركز ملي آمار پژوهشي انگليس، سالانه بيش از 350 هزار نفر از اين كشور مهاجرت مي كنند اما تلاش براي يافتن كار برای افراد غیرنخبه در دوره ركود اقتصادي كاري بسيار دشوار و طاقت فرسا است. جوانان انگليسی هر روز هزاران درخواست استخدام را به مراكز و شركت هاي مختلف ارسال مي كنند اما به بسياري از اين درخواست ها هرگز جوابي داده نمي شود.

بر اساس آمارهای فعلی، ميليون ها جوان در سراسر انگليس نه كاري دارند نه پولي و نه آينده اي. آنطور که راشاتودي گزارش داده برخي از شركت ها با ارائه آموزش هايي به اين جوانان بيكار از جمله آموزش مهارت هاي ارتباطي تلاش مي كنند زمينه را براي جذب اين جوانان بيكار به حوزه هايي مانند فعاليت هاي رسانه اي فراهم سازند و جوانان هم به خاطر درآمد و اثرگذاری رسانه ها و نیاز به تبعیت بی چون و چرا از سیاست های رسانه ای دولت انگلیس، این کار را بسیار مناسب می دانند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار