سرمربي تيم البدر کنگ با درخواست حمايت از مسئولان محلي در مورد جذب برادرش گفت: براي پيش نيامدن حرف و حديث يک سال برادرم را به قشم فرستادم تا ابتدا خود را ثابت کند.

محمدرضا اسلامي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اوضاع تيم خود را تشريح کرده و با بضاعت فعلي، شرايط بدي نداريم. امسال علاوه بر باشگاه البدر، قرار است از سوي يک اسپانسر خارجي نيز حمايت شويم. باشگاه البدر مبلغ قول داده را به ما پرداخت کرده و براساس آن حرکت خود را آغاز کرديم اما اسپانسر خارجي هنوز ميزان کمک خود و دلاري يا ريالي بودن آن را مشخص نکرده است.

وي ادامه داد: با توجه به حساسيت بر روي تضمين پرداخت مبلغ قرار داد بازيکنان، کمي با احتياط قدم بر مي داريم. تا به حال تنها سه بازيکن خوب دسته اول و دو سوپر ليگي که تيم آنها منحل شده را جذب کرده ايم اما هنوز براي بازيکنان خارجي يا سهميه هاي ملي اقدام نکرده ايم.

وي بازيکنان جذب شده را برشمرد: سيامک ترابي خواه بازيکن پست دو صنعت و معدن اصفهان را که آمار خوبي را در فصل قبل ثبت کرد و شوتزن قابل هم هست در کنار وحيد نوروزي، نويد فراهاني و وحيد اسلامي جذب کرديم.

اسلامي در مورد نسبتش با وحيد اسلامي گفت: وحيد برادر کوچکترم است اما سال قبل با وجود علاقه به جذب وي دوست نداشتم با حرف و حديث در ابتداي مربيگري ام مواجه شوم مي خواستم وي ابتدا شايستگي هاي خود را شان دهد.

وحيد هم به همين دليل ابتدا به تيم استقلال زرين قشم پيوست و در آنجا به عنوات گارد راس بازيهاي خوبي انجام داد تا امسال با توجه به وضعيتآماري و اخلاقي خوب فصل قبل جذبش کنيم.

*نويد فراهاني در بندر کنگ

وي تصريح کرد: وحيد نوروزي نيز سال قبل در راه و ترابري بازيکن خوبي بود و نويد فراهاني در سالهاي گذشته از نظر اخلاقي و فني در دانشگاه آزاد شرايط خوبي داشته تا به حال 150 تا 200 بازيکن به تمرينات ما سرزدنداما بضاعت ما در حدي بود که تنها با اين گزينه ها به توافق رسيده و قرار داد بستيم. از طرفي برخي بازيکنان سال قبل خود را نيز نگه داشته ايم. براي مثال محمد يوسف وند که سال قبل در تيم ما فوق العاده بود و علاوه بر درخشيدن در مسابقات آسيايي جوانان در جمع 13 نفر پاياني تيم بزرگسالان نيز حضور داشت.

*جوانترين تيم ليگ به شمار مي رويم

اسلامي اشاره کرد: امسال تنها شعار ما جوانگرايي است و جوانترين تيم سوپر ليگ نيز به شمار مي رويم.

سرمربي البدر کنگ تاکيد کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان قول پرداخت 100 ميليون تومان را داده بود اما متاسفانه مدير کل آن تغيير کرد و هنوز از سرپرست جديد قولي نگرفته ايم از طرفي فرماندار نيز تغيير کرده و اميدوارم فرماندار جديد نيز به تيم کمک کند اما در حال حاضر به نظر مي رسد کمک هاي سطح استان را از دست داده ايم. هر چند ما به صرف پول خرج کردن تيم نبسته ايم و با ميانگين 19و 20 سال هدف دراز مدت براي ماندگاري در ليگ را داريم اما به هر حال سوپر ليگ جبهه سختي است و بايد با تيم هاي متمول و ريشه داري رقابت کنيم.

*بازيکن خارجي برخي تيم ها به اندازه کل تيم ما مي ارزند

اسلامي گفت: از گوشه و کنار شنيده ايم برخي تيم ها تنها بازيکن خارجي اي که به خدمت گرفته اند به اندازه کلي تيم ما قيمت دارند چنين قيمت هايي کمر باشگاه را مي شکند به خصوص باشگاه ما که کاملا خصوصي است و هيچ حمايتي از هيچ محلي نداريم با تمام اين اوصاف تيم ما در اين مقطع بيشتر از هميشه نياز به کمک دارد. تيمي از يک منطقه کمتر توسعه يافته که سال قبل در ليگ دسته يک بدون باخت به قهرماني رسيد ما براي اين موقعيت زحمات زيادي کشيده ايم و اميدوارم پشتمان را خالي نکنند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار