تمرین آبی پوشان پایتخت امروز هشتم مهر با حضور تمامی بازیکنان این تیم و کیانوش رحمتی در ساعت 16:30 آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: درحاشیه تمرین امروز آبی پوشان پایتخت حدود 40 هوادار حضور دارند که یک صدا به تشویق امیرقلعه نوعی و بازیکنان می پردازند اما در داخل زمین بازیکنان در ابتدا به دستور امیرقلعه نوعی با تمرینات کششی بدن خود را گرم کردند و با دویدن به کار خود ادامه دادند و پس از آن کار با توپ را شروع کردند.

ضمن اینکه کیانوش رحمتی که بعد از مدتها مصدومیت، به جمع سایر بازیکنان استقلال اضافه شده از ابتدای تمرین، دویدن به دور زمین را به صورت اختصاصی انجام می دهد و دروازه بان این تیم نیز زیر نظرمربی دروازه بانها به صورت جداگانه تمرین می کنند.

گفتنی است: حضور سیروس دین محمدی، شاهرخ بیانی، رضا رجبی، مهدی فنونی زاده و منصورپور حیدری از نکات جالب توجه تمرین امروز آبی پوشان است.

لازم به ذکر است: پس از کار با توپ بازیکنان استقلال با سانتر از جناحین تمرین را ادامه دادند به گونه ای که خسرو حیدری و ساموئل از سمت چپ زمین بر روی دروازه سانتر می کردند تا مهاجمین این تیم در موقعیت زدن گل قرار گیرند و وظیفه مدافعان در این میان قطع توپ و دفاع درمقابل مهاجمان بود و در سمت راست زمین هم وظیفه سانتر کردن به عهده فابیو جانواریو و میلاد میداودی بود.

آخرين تمرين استقلال در برنامه تمريني امروزشان ضربات کاشته بود که پس از آن تمرين در ساعت 18:10 دقيقه به پايان رسيد./مح

برچسب ها: رحمتی ، میداودی ، سانتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار