اسلام آباد پايتخت پاکستان همچنان تحت تدابير شديد امنيتي قرار دارد .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه نيوز اينترنشنال پاکستان؛تدابير شديد امنيتي روز جمعه در اسلام آباد به اجرا در آمد و نيروي پليس بيشتري در ساختمانها و خيابانهاي مهم مستقر شدند.

باني امين بازرس کل پليس اسلام آباد پيشتر دستور تشديد تدابير امنيتي در پايتخت را داده بود و تدابير امنيتي در اماکن مهم همچنين اماکن عمومي تشديد شد.امين شخصا بر تدابير امنيتي نظارت کرد در حالي که گروههاي ويژه پليس در تمام روز به گشت زني در مناطق مختلف پرداختند.

حضور پليس در بازارها افزايش يافت و گروههاي اضافي پليس در اين اماکن مستقر شدند. ماموران پليس با لباس شخصي مامور شناسايي عناصر مشکوک شدند.

کماندوهاي پليس که اطراف اماکن حساس مستقر شده بودند به حال آماده باش ماندند و گروههاي ويژه پليس، جوخه هاي شاهين و عقاب مامور نظارت و گشت زني کارآمد در شهر شدند.

هماهنگي کامل بين همه جناحهاي پليس اسلام آباد از جمله پليس راهنمايي و رانندگي، شاخه ويژه، پليس شهر، پليس امنيتي و پليس ستادي نيز برقرار بود.بازرسي در نقاط خروجي و ورودي شهر تقويت شد و پليس همچنين براي جلوگيري از هر گونه وضع نامناسب چند خيابان را به مدت چند ساعت بست.
برچسب ها: پاکستان ، تدابیر ، امنیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار