معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور بر شناسایی و معرفی شهدای روحانی، بررسی و تدوین حرکت ها و نقش برجسته روحانیت در دوران دفاع مقدس تاکید کرد.

‌به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام حسینخانی در نشست گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازان روحانی اظهارداشت: شناسایی و معرفی شهدای روحانی، بررسی و تدوین حرکت ها و نقش روحانیت در جبهه های حق علیه باطل، بکارگیری روحانیون جانباز و آزاده برای روایتگری،‌ بررسی ابعاد مختلف و همه جانبه هشت سال دفاع مقدس و مناطق مختلف علمیاتی در زمان جنگ تحمیلی، تداوم و استمرار برنامه ها در طول سال از جمله مسائلی است که ستاد راهیان نور حوزه های علمیه باید نسبت به آن اهتمام داشته باشد.
وی ادامه داد: ستاد راهیان نور حوزه های علمیه توانسته است با ایجاد فضایی مناسب و مطلوب، اهتمام شایسته ای در روند تربیت و اخلاق اسلامی نشات گرفته از سیره شهدا را در بین طلاب ایجاد کند.
معاون تهذیب حوزه های علمیه با بیان اینکه در این برهه از زمان رسالت و وظایف دست اندرکاران ستاد راهیان نور مضاعف است، تصریح کرد: حضور طلاب در مناطق جنگی و عملیاتی و استمرار این حرکت می تواند فضای انقلابی حوزه های علمیه را تقویت و نسبت به حفظ دستاوردهای آن نقش بسزایی ایفا کند./ب

برچسب ها: قم ، روحانیت ، شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.