در دویست و پنجاه و چهارمين نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران، «مجموعه فيلم هاي كوتاه داستاني» روز یکشنبه 9مهر، ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران اکران می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 و فرهنگ سرای ارسباران، فيلمهاي كوتاه داستاني «گره» و «اينجا شهر من بود»(تينا پاكروان)، «ماه عسل» و «به سادگي نوشيدن يك فنجان چاي»(پويا نبي)، «نيم ساعت بعدتر»(محمدرضا لطفي) و «پرواز مهر90»(سعيد اژدرپور) نمايش، نقد و بررسي مي شود.

«اینجا شهر من بود» به کارگردانی تینا پاکروان در یک پلان سکانس به مدت هشت دقیقه و نیم فیلمبرداری شده که به روزهای شروع جنگ در خرمشهر می پردازد و با یک چرخش دوربین، شرایط تغییر یافته یک شهر به میدان جنگ را نشان ميدهد، فیلمنامه "گره" را محسن تقوایی برای فیلم بلند نوشته و تینا پاکروان آن را برای ساخت فیلم کوتاه بازنویسی کرده است. داستان فیلم درباره کودکی است که در روستایی زندگی می‌کند که به علت بارش برف راه‌ آن مسدود شده، کودک باید برای آوردن پزشک و نجات جان مادرش تلاش کند.

 فیلمنامه «ماه عسل» پويا نبي داستان بهرام و آوا را روایت می کند که در یک شب بارانی در موقعیتی بحرانی گرفتار شده اند، فیلم «به سادگی نوشیدن یک فنجان چای» نيز در چندین جشنواره بین المللی چون کلرمون فران، ویلادوکنده ،داکوفست و ازمیر حضور پیدا كرده است.

نشست نقد فیلم سینمایی بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور تينا پاكروان، پويا نبي، محمدرضا لطفي، سعيد اژدرپور(كارگردانان)و فرزاد مؤتمن(كارشناس - منتقد) برگزار خواهد شد.

علاقمندان به عضویت و حضور در نشست‌های باشگاه فیلم تهرانمی‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار