در دویست و سی امین نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران، فیلم سینمایی «چک» ، به کارگردانی کاظم راست گفتار، یک شنبه 21 اسفند ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 و فرهنگسرای ارسباران، «چک» روایت چهار نفر آدم کاملاً غریبه با هم است که به دلیل مالکیت مشترک بر سر یک چک علیرغم دیدگاه های اعتقادی کاملاً مغایر ناگزیرند که دو شب و یک روز کامل را باهم باشند.
اهميت «چك» در اين است كه به عنوان مهمترين سند ياد‌آوري تهران سال 1389 شناخته مي‌شود و به عنوان مثال، اگر كسي 50 سال ديگر خواست نشاني از تهران اين سال بگيرد، مي‌تواند با مراجعه به اين فيلم، به‌راحتي تهران سال 1389 و ويژ‌گي‌هاي و مردمي آن را ببيند.
در فیلم «چک»، فرهاد آییش‌، همایون ارشادی،‌ شاهرخ استخری‌، جمشید مشایخی‌، حسن شكوهی‌، مریم سعادت‌، مژگان بیات‌ و نفیسه روشن نقش آفرینی می كنند.
نشست نقد این فیلم بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور کاظم راست گفتار(کارگردان)، شاهرخ استخری، مژگان بیات، حسن شکوهی، فرهاد آئیش(بازیگران) و نیما حسنی نسب (منتقد) برگزار خواهد شد.
علاقمندان به عضویت و حضور در نشست‌های باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 22872818 تماس بگیرند./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار