امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: سخنرانی رییس جمهوری اسلامی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، بار دیگر اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به منصه ظهور رسانید.

حجت الاسلام ˈعبدالعلی استیری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به سفر رییس جمهوری اسلامی ایران به آمریکا، اظهارداشت: دشمنان و معاندان نظام از مدت ها قبل با فضاسازی مسموم و تخریب، تلاش خود را در جهت عدم حضور نماینده سیاسی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد آغاز کرده بودند.

وی گفت: آنان با جمع کردن مشتی افراد لاابالی، اراذل و اوباش در مقابل مقر سازمان ملل، اجیر کردن افراد ناآگاه و منافقین به منظور تبلیغ سوء، تلاش داشتند تا نام و آوازه ایران اسلامی و اقتدار آن را خدشه دار کنند.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: رئیس جمهوری اسلامی با هشتمین حضور خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، شجاعانه دیدگاه های نظام را در عرصه بین الملل تبیین کردند.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی کانون خبرسازی در جهان است، افزود: در این اجلاس تمامی دوربین ها و نگاه ها به سوی رییس جمهوری ایران و سخنان ایشان بود و این مهم، نشانگر عظمت و اقتدار نظام مقدس اسلامی است.

حجت الاسلام استیری اذعان داشت: در بررسی زندگانی ائمه معصومین (ع)، مبارزات سیاسی آن بزرگواران مورد غفلت قرار گرفته و به خوبی به آنها پرداخته نشده است.

وی با بیان حضور پر رنگ امام هشتم در مسائل سیاسی، تاکید کرد: مبارزات ایشان وقتی شدیدتر می شود که از سوی هارون الرشید (لعن) به عنوان ولیعهد معرفی می شوند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان فیروزکوه ادامه داد: آرام کردن مبارزات شیعیان، تحت الشعاع قرار دادن تفکر شیعیان مبنی بر غاصب بودن حکومت امویان و عباسیان، اشراف و نظارت کامل بر امام (ع) و در نتیجه کنترل کامل علویان و شیعیان، فاصله انداختن بین آن امام همام و مردم و کسب حیثیت معنوی در کنار ایشان به منظور توجیه اعمال خلافکارانه خود، اهداف شوم هارون الرشید (لعن) از معرفی امام رضا (ع) به عنوان ولیعهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اما امام با شناخت نیات شوم هارون (لعن) و با جنگ نرم، به اهداف مدّنظر خودشان دست یافتند.

این مقام مسؤول در خاتمه با تقدیر از برگزاری رزمایش ˈمدافعان حریم ولایتˈ توسط گردان های ˈبیت المقدسˈ و سپاه ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه در سطح خیابان های شهر، تصریح کرد: باید هر لحظه آمادگی خود را حفظ کنیم تا هر گونه نیت سوء دشمنان را مقتدرانه پاسخ دهیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.