فرماندار شهرستان دماوند گفت: کسانی که برای دفاع از مقدسات، ارزش ‏ها جان پاک خود را نهادند و برخی به دیدار حق شتافتند، طلایه ‌‏داران دوران دفاع مقدس و افتخار آفرینان این دیار هستند.

علی‏ رضا قاسمی ‌‏فرزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: فضای دوران دفاع مقدس فضایی بسیار معنوی بود و در سال‏ های پس از انقلاب نیز همچنان در متن و بطن جامعه لایه‏‌ هایی از این تفکر و فرهنگ عقب‏ مانده جاری و ساری بود، رهایی یافتند.

وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس ایامی طلایی بود که توانستیم با پالایش معنوی و انسانی جامعه، آب زلالی را بر زنگار ها و تیرگی ‏های دوران طاغوت بپاشیم و جلا بخشی برای تجلی جلوه حق باشد.

قاسمی ‌‏فرزاد افزود: به طوری که از مردمی که در دوران خفقان نظام ستم‏‌ شاهی غرق در تفکر مادیات و شهوات بودند، انسان‏ هایی خدایی، مکتبی و ارزشی ساخت.

فرماندار شهرستان دماوند اضافه کرد: به واقع امام عظیم‏‌ ا‌لشان دفاع مقدس را دوران سازندگی و پالایش انسان‏ های خالص و مخلص پنداشتند و انصافا افراد فعال در این مکتب و دانشگاه برنده واقعی و اصلی محسوب می ‏شوند.

وی بیان کرد: خداوند را شاکریم که بعد از 34 سال از انقلاب اسلامی، سکانداری این نظام مقدس در اختیار جانشین برحق امام عظیم ‏‌الشانی است که به واسطه پیروی از احکام قرآن و اسلام توانستند اقتدار، صلابت و ایستادگی نظام را در مقابل استکبار جهانی حفظ کنند.

قاسمی ‏‌فرزاد تصریح کرد: ذره‏ای از ارزش‏ ها، معیار ها و ملاک‏ هایی که امام راحل برای حرکت و نهضت الهی خود به کار گرفته بود، عدول نکردیم و هر روز ثمرات ارزشمند آن را در جامعه شاهدیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.