سريال "كلاه پهلوي" بعنوان يك اثر ويژه "الف" جذابيت‌هاي فراواني از لحاظ سمعي و بصري براي مخاطبان خود دارد.

"ماه‌چهره خليلي" بازيگر نقش "وين سيمپسون" در سريال "كلاه پهلوي" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: "سيد ضياءالدين  دري" كارگردان اين اثر براي اين نقش خواهان فردي مسلط به زبان انگليس بود، زيرا اين سريال در شبكه ي جام جم به زبان اصلي پخش مي‌شود و هر شخصيت چه انگليسي، چه فرانسوي و چه فارسي به زبان خود صحبت مي‌كند و آشنايي كامل من به اين زبان و همچنين لهجه‌هاي مختلف انگليسي به دليل كار من در تئاتر لندن سبب شد كه "سيد ضياءالدين دري" مرا براي اين كار برگزيند.
وي افزود: "وين سيمپسون" به عنوان يك ديپلمات سياسي بايد تمام حركات و رفتار يك ديپلمات را علاوه بر لحنش داشته باشد و من در گذشته نيز روي اين نقش‌ها كار كرده‌ بودم و حضور در اين سريال و كاركردن با "سيد ضياء‌الدين دري" براي من شانس بسيار بزرگي بود.
بازيگر نقش "وين سيمپسون" اظهار داشت: صحبت‌ها در مورد بازي من در "كلاه پهلوي" از سال 81 و به محض ورود من به ايران انجام شد و در سال 85 و شروع اين سريال با سكانس‌هاي سفارت انگليس ما به عنوان اولين نفرات جلوي دوربين رفتيم.
خليلي در مورد نقش "وين سيمپسون" عنوان كرد: اين نقش در تاريخ به عنوان يك شخصيت حقيقي وجود داشته است و از كودكي براي آمدن به ايران به او تعليم داده بودند و اين زن به عنوان يك ديپلمات بخش فرهنگي سفارت انگليس براي منافع كشورش به هر اقدامي در ايران دست مي‌زند تا اهداف خود و انگليس را در خاورميانه دنبال كند.
بازيگر نقش "وين سيمپسون" بيان داشت: "كلاه پهلوي" به عنوان يك اثر تاريخي- سياسي در رديف سريال سريال‌هاي الف ويژه قراردارد و در ژانر خود به عنوان يك اثر خاص به سوژه‌ها و آدم‌هاي مختلفي مي‌پردازد كه جذابيت هاي زيادي را از لحاظ سمعي و بصري براي مخاطب ايجاد مي‌كند.
خليلي خاطر نشان كرد: مرور تاريخ ايران و تفكر درباره ويژگي‌هاي آن دوره‌ي زماني جذابيت و شيريني خاصي دارد كه بايد بطور حتم توسط بيننده ديده شود./م
برچسب ها: سفارت ، کلاه ، پهلوی ، دری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار