نماینده مقام معظم رهبری در كشور سوریه گفت: رژیم غاصب صهیونیستی جرات حمله به جمهوری اسلامی ایران را ندارد زیرا می داند چه عاقبتی در انتظارش خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان  ،آیت الله سید مجتبی حسینی روز چهارشنبه در نشست سیاسی روحانیون شیعه و سنی در خصوص بیداری اسلامی، در زاهدان افزود: رژیم غاصب صهیونیستی طبل توخالی است و در نهایت ضعف نظامی بسر می برد و در صورت حمله به ایران سریعا توسط نیروهای نظامی جمهوری اسلامی از بیخ و بن ریشه كن خواهد شد.
وی با تبریك هفته دفاع مقدس اظهار داشت: صدام نیز در سال 59 در لوای حمایت كامل كشورهای استكباری از سه طریق هوایی، زمینی و دریایی به ایران حمله كرد و قصد داشت سه روزه كشور را تصرف كند اما بعد از گذشت هشت سال از شروع جنگ همچنان اندر خم یك كوچه بود بدون آنكه توانسته باشد وجبی از خاك جمهوری اسلامی را جدا كند.
وی گفت: پیروزی رزمندگان اسلام با كمترین امكانات نظامی و دستان خالی در برابر رژیم تا دندان مسلح بعثی یك معجزه بود و غلبه همیشگی كشورهایی با حاكمیت اسلام واقعی را بر كشورهایی با حاكمیت اسلام دروغین به جهانیان ثابت كرد.
نماینده مقام معظم رهبری در كشور سوریه گفت: با وجود اینكه قدرت های استكباری با توطئه های سیاسی، اقتصادی و تبلیغات منفی بی شمار سعی كردند انقلاب اسلامی ایران را یك واقعه وحشتناك نشان دهند، امروزه انقلاب ایران به الگوی بیداری اسلامی در تمام كشورهای دنیا مبدل شده است.
وی با اشاره به گسترش اندیشه های اسلامی نشات گرفته از انقلاب ایران در خیلی از كشورهای دنیا گفت: دشمنان سعی دارند با ترفندهای مختلف از این قضیه جلوگیری كنند.
حسینی یكی از ابزارهای استكبار و صهیونیست برای مقابله با گسترش بیداری اسلامی در منطقه را اختلاف افكنی در كشور سوریه به عنوان یكی از حامیان اصلی جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: سوریه طی 33 سال گذشته از جمله كشورهایی بود كه در كنار انقلاب اسلامی ایران ایستادگی كرد.وی گفت: قدرت های استكباری بارها به سوریه فشار آوردند كه از حمایت جمهوری اسلامی و تلاش برای تقویت نظامی فلسطین و حزب الله در مقابله با رژیم غاصب صهیوینستی دست بردارد، اما حاكمان این كشور گوش به فرمان آنان نبودند. /س

برچسب ها: نشست ، سیاسی ، روحانیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.