فرمانده انتظامي آستارا از دستگيري دو سارق 12 و 14 ساله به جرم سرقت موتوسيكلت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري شوک ايران ؛ نادر خورسند گفت: گروه‌هاي عملياتي پليس اين شهرستان در هنگام گشتزني دو نوجوان 12 و 14 ساله را در حال ربودن يك دستگاه موتوسيكلت دستگير كردند.
وي ادامه داد: به دنبال اعتراف اين دو نوجوان، مالخران شناسايي و در يك عمليات سريع و غافلگيرانه دستگير شدند كه پس از انتقال آنها به مقر آگاهي به بزه انتسابي خود اعتراف كردند.  
فرمانده انتظامي آستارا با بيان اين‌كه مالك، موتوسيكلت خود را بدون هيچگونه قفلي در كنار خيابان پارك كرده و زمينه را براي سارقان فراهم كرده بود، اظهار كرد: عمل كردن به توصيه‌هاي پليس موجب ارتقاي امنيت مي‌شود. وي در ادامه به دستگيري يك سارق حرفه‌اي در آستارا اشاره كرد و يادآور شد: مأموران پليس آگاهي شهرستان به دنبال دستگيري فردي با هويت مشخص كه در حال سرقت از داخل چادرهاي مسافران بود وي را به مقر پليس انتقال دادند. خورسند با بيان اين‌كه پس از انجام بازجويي و تحقيقات پليسي، متهم به چند سرقت ديگر اعتراف كرد، گفت: متهم علاوه بر سرقت اخير به يك فقره سرقت از داخل خودرو، يك فقره سرقت از منزل و يك فقره سرقت ميلگرد نيز اعتراف كرد. به گفته وي، متهم با تشكيل پرونده تحويل مقام‌هاي قضايي و سپس روانه زندان شد.  
اين مسئول از دستگيري سارق كيف‌زن در بازار ساحلي آستارا خبر داد و خاطرنشان كرد: مأموران پليس آگاهي در هنگام گشتزني به صورت نامحسوس در داخل بازارچه ساحلي به حركات و رفتار يك زن مشكوك شده و به‌طور نامحسوس نوع رفتار وي را تحت نظر قرار دادند. وي با بيان اين‌كه اين زن از غفلت خريداراني كه در اين بازار حضور داشتند، استفاده كرده و وسايل داخل كيف خانم‌ها را با مهارت خاص خود به سرقت مي‌برد، يادآور شد: مأموران پليس آگاهي اين زن را در حين سرقت دستگير كردند و پس از انتقال به مقر پليس در تحقيقات به عمل آمده دو نفر از همدستان او نيز شناسايي و دستگير شدند. به گفته خورسند، از متهمان دستگير شده تعداد 10 عدد گوشي تلفن همراه مسروقه و حدود 500 هزار تومان وجه نقد كشف شد ./
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.