معاون سیاسی وزیر کشور از استقبال خوب شرکت‌های دانش بنیان از نمایشگاه تجهیزات پلیس خبر داد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، عبداللهی در حاشیه رونمایی از هفت دستاورد امنیت ملی سایبری اظهار داشت: خوشبختانه شرکت‌های دانش بنیان به ویژه جوانان نخبه، استقبال خیلی خوبی از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی کرده‌اند.

وي افزود: سیستم‌هایی را که نخبگان جوان، آنرا طراحی و بعضاً نمونه سازی کرده و بخشی نیز حتی عملیاتی و کاربردی شده‌اند نشان از سطح بالای دانش این نخبگان دارد که جای خوشحالی است.

وی تصريح کرد: اشکالی که شاید در این خصوص وجود داشته باشد ارتباط برقرار نکردن این شرکت‌ها با دستگاه‌ها و سازمان‌ها اعم از دولتی و خصوصی است تا این دستگاه‌ها بتوانند از این توانمندی‌ها و قابلیت‌ها استفاده کنند.

عبداللهی افزود: چه بسا دستگاه‌ها و سازمان‌هایی هستند که برای ارتقای کار و بهبود کیفیت به این توانمندی نیاز داشته باشند اما اطلاعات کافی ندارند که در بخشی از کشور این تجهیزات ساخته می‌شود.

معاون سیاسی وزیرکشور گفت: اگر این سیستم‌های ارتباطی تقویت و به روز شود و چه بسا مرکزی نیز در این خصوص وجود داشته باشد و اطلاعات لازم در اختیار استفاده کنندگان قرار گیرد به نوعی این توانمندی‌ها تقویت خواهد شد.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار