رئيس دانشگاه صنعتي شريف گفت: حركت روزنامه شرق در راستاي متهم كردن نظام به مخالفت با آزادي و همسو با برخي كشورهاي خارجي صورت گرفته است.

رضا روستا آزاد رئيس دانشگاه صنعتي شريف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران در واكنش به درج كاريكاتور توهين‌آميز به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در روزنامه "شرق" اظهار داشت: درج چنين تصاويري در ايام بزرگداشت هفته دفاع مقدس نشان از سوء نيت صاحب اين اثر و مدير روزنامه شرق و اوج خيانت به مقدسات اسلام و ايران است.

وي ادامه داد: دفاع مقدس و حركت رزمندگان باعث نجات كشور از يوغ دشمنان شد و توهين به مقدسات و ارزش‌هاي دفاع مقدس، اوج بي‌انصافي بوده و خيانت به كشور محسوب مي‌شود و بايد با مسببان آن برخورد جدي شود.

روستاآزاد با اشاره به نزديكي انتخابات رياست جمهوري تصريح كرد: فرآيند انتشار كاريكاتور در روزنامه شرق يك برنامه سازمان يافته است. چرا که قصد دارند با اين کار فضاي كشور را ملتهب كرده و برخوردها را به عنوان مخالفت با آزادي‌بيان معرفي کنند.

اين عضو جمعيت ايثارگران اظهار داشت: حركت روزنامه شرق براي متهم كردن نظام به مخالفت با آزادي و با همكاري برخي كشورهاي خارجي برنامه‌ريزي شده است.

رئيس دانشگاه صنعتي شريف در پايان با اشاره حركت نسنجيده اصلاح‌طلبان براي جلب آراي مردم خاطرنشان كرد: بايد براساس قانون با کاريکاتوريست و مدير روزنامه شرق برخورد جدي صورت‌گيرد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار