مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد رجايي، گفت: تشکل‌هاي دانشجويي در مقابله با انتشار کاريکاتور موهن عليه ارزش‌هاي دفاع مقدس سکوت نخواهد کرد.

مهدي انصاري مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد رجايي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با انتقاد به انتشار کاريکاتوري در روزنامه اصلاح‌طلب شرق که در آن به ارزش‌هاي دفاع مقدس توهين شده است، گفت: اين اقدام شنيع بار ديگر چهره مغرضان و دشمنان انقلاب اسلامي بيشتر به مردم شناسانده شد.

وي با اشاره به نزديکي انتخابات رياست جمهوري، اظهار داشت: اينگونه اقدامات از سوي جناح اصلاحات نشان دهنده پوچي اظهاراتشان درباره احترام به ارزش‌هاي انقلاب و دفاع مقدس است.

انصاري با تاکيد بر اينکه اين روزنامه از آزادي بيان سوءاستفاده کرده است، تصريح کرد: تشکل‌هاي دانشجويي طبق فرموده مقام معظم رهبري در مقابله با اين گونه جريانات سکوت نخواهند کرد.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيدرجايي در پايان با اشاره به اينکه اينگونه اعمال نشان دهنده سياست‌هاي يک بام و دو هواي اصلاح‌طلبان است، خاطرنشان کرد: اين کاريکاتور نشان مي‌دهد که اصلاح‌طلبان هنوز هم قابل اعتماد نيستند و کار اين روزنامه به خوبي اين امر را نمايان کرده و بدانند که بايد پاسخگوي انتشار چنين کاريکاتوري باشند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار