مسئول کمیته فوتسال فدراسیوت فوتبال گفت: وحید شمسایی برای حضور در هر تیمی جز سهمیه لیگ برتر محسوب می شود.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: وحید شمسایی برای پیوستن به تیم دبیری تبریز با توجه به اینکه سال گذشته در تیم گیتی پسند اصفهان حضور داشت سهمیه لیگ برتری محسوب می شود و با بررسی کمیته فوتسال مشخص شد دبیری طبق قانون 6 بازیکن لیگ برتری خود را جذب کرده و نمی تواند صاحب سهمیه هفتم شود.

وی افزود: تنها راه بازی کردن شمسایی در لیگ برتر برای دبیری تبریز این است که دبیری در پایان نیم فصل اول یک بازیکن لیگ برتری خود را بفروشد تا بتواند شمسایی را جذب کند.

ترابیان تصریح کرد: با اینکه وحید شمسایی علیه من صحبت های زیادی کرده اما شخصاً دوست دارم وی عضو تیم ملی باشد و در یک تیم لیگ برتری بازی کند اما فعلاً قانون اجازه بازی کردن وی را نمی دهد.

ترابیان در خصوص حضور نداشتن شمسایی در تیم ملی گفت: وحید شمسایی عضو تیمی در لیگ نیست و تمرین نداشته و این موضوع طبیعی است که وی به تیم ملی دعوت نشود صانعی به عنوان سرمربی تیم ملی بهتر از هر کس از وضعیت بازیکنان مطلع است و می داند چه کسی را به تیم ملی دعوت کرده است.

وی در مورد حضور کاندلاس در تیم ملی افزود: خسوس با ورود به ایران در تمرینات تیم ملی را زیر نظر داشته و آن را بررسی کرده است و جمعه نیز بازی میثاق تهران را از نزدیک تماشا می کند.

وی گفت: هر تغییری در لیست تیم ملی صورت گیرد از میان همین 25 نفر است و پنج نفر نیز کم می شوند./ق

برچسب ها: ترابیان ، شمسایی ، خسوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار