از آذربايجان شرقي ياقزوين ميزبان احتمالي مسابقات بين المللي فوتسال نام برده مي شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: از استان آذربايجان شرقي و قزوين به عنوان ميزبان احتمالي مسابقه دوستانه ملي با اوكراين نام برده مي شود.
عباس ترابيان رئيس كميته فوتسال فدراسيون فوتسال پس از آنكه بازي هاي دوستانه تيم ملي با روسيه را به اصفهان واگذار كرد از ميزباني اين شهر چندان راضي نيست.

در اصفهان به شدت عليه ترابيان و صانعي فحاشي شد و از تيم حريف حمايت به عمل آمد. به همين علت ترابيان از ميزباني اصفهاني ها دلخور است و براي ميزباني بين المللي در فوتسال به دنبال شهرهاي جديد است.

ترابيان براي رونق فوتسال در ساير شهرهای ایران و پیداکردن سرمایه داران جدید پس از انصراف فولاد ماهان از فوتسال، میزبانی مسابقات بین المللی را به استانهای دیگر واگذار می کند.

آذربایجان شرقی هم با توجه هم با به داشتن سه تیم در لیگ برتر فوتسال یکی از قطب های این رشته در کشور محسوب میشوند و پتانسیل خوبی د رفوتسال دارد. قزوین هم در سال های گذشته تیم هایی چون پوشنیه بافت و فلامینگو را در لیگ فوتسال داشته به دلیل عدم حمایت لازم اما حالا تیمی از این استان در  لیگ وجود ندارد بنابراین برخی استان ها به فوتسال کشور چنین اقدامات حمایتی را انجام می دهد.

سال گذشته اصفهان چند تیم در لیگ داشت و هم اکنون تبریز چنین موقعیتی را دارد.گفتنی، است مسابقات دوستانه ایران با اوکراین سی ام مهر و اول آبان برگزار خواهد شد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار