رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی گفت: جشنواره بین المللی شعر «رسول رحمت(ص)» توسط بسیج هنرمندان استان برای مقابله با اهانت اخیر سینمای هالیوود در حال طراحی است.

سیدجواد کمالی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، با بیان این مطلب افزود: چون تمامی هستی ما وابسته به آفرینش پیامبر اسلام (ص) که خداوند متعال از او به عنان بهانه خلقت یاد می کند است بنابراین اکنون بیش از هر زمان دیگری مسلمانان و مردم شیعی ایران و به ویژه هنرمندان بسیجی باید برای دفاع جانانه از اسلام و قرآن به پا خیزند.

وی بیان کرد: بر همین اساس طرح اولیه جشنواره بین المللی شعر (رسول رحمت (ص)» توسط سازمان بسیج هنرمندان استان آماده گردید و به مسئولان کشوری جهت تایید و تخصیص اعتبارات لازم است ارائه گردیده است.

کمالی تصریح کرد: چنانچه شرایط مهیا باشد از سه ماه آینده فراخوان بین المللی شعر با موضوع شناخت فضایل و معرفی « رسول رحمت (ص)» در یک فراخوان اینترنتی به تمام کشورهای جهان داده می شود.

وی با بیان این که از شاعران کشورهای مسلمان به طور ویژه دعوت به عمل خواهد آمد اظهار داشت: این جشنواره طوری طراحی شده که در جوار حضرت رضا (ع) با بهترین امکانات و بهترین شکل برگزار گردیده و تولیدات این جشنواره جهانی به زبان های آلمانی، فرانسه، انگلیسی، عربی، فارسی، روسی و بسیاری از زبان های محلی دنیا در فضای مجازی انتشار یابد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی با ابراز امیدواری از مهیا بودن شرایط از برگزاری این جشنواره ارزشمند تا پایان سال جاری خبر داد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.