دبیر هیئت دوچرخه سواری مازندران گفت: در پی برگزاری نوزدهمین تور بین المللی مازندران مدیرکل وزارت ورزش مازندران وارد عمل شد تا با حمایت مالی بتوانیم مسابقاترا برگزار کنیم.

  سید تقی خدادایی در گفتگو  با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: نوزدهمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی مازندران (یادواره هزار شهید استان مازندران) در رده سنی جوانان از هفتم مهرماه به مدت 5 روز در 5 مرحله به مسافت 417 کیلومتر برگزار می شود که تاکنون 9 تیم اعلام آمادگی کردند.
 وی در ادامه افزود: تیم های خارجی ازبکستان، ارمنستان، آذربایجان، قزاقستان، مالزی، سوریه، تایلند، ترکمنستان؛ درحال ورود به ایران هستند و بهد راهی شهر مازندران می شوند ولی تیم عراق در لحظات آخر انصراف خود را اعلام کرد به دلیل اینکه نتوانستند دانش آموزان خود را با توجه به فصل مدارس اقدامات اولیه اعزام را انجام دهند و رکابزنانشان را راهی این مسابقات بکنند.
دبیر هیئت دوچرخه سواری مازندران اظهار کرد: دوچرخه سواران در 5 روز به صورت وصله ای مسیرهای مختلفی را به رکابزدن می پردازند که قبلاً مسابقات تور بین المللی در غرب مازندران اجرا می شود ولی این بار به شرکت این استان واگذار شد.
سید تقی خدادایی در پایان خاطرنشان کرد: نماینده (UCI) دوچرخه سواری در این دور از رقابت ها مجید ناصری از ایران می باشد و محمود وفایی به عنوان سرپرست، السد هاشم وند سرداور، وی هم به عنوان سرپرست اجرایی در این مسابقات به قضاوت می پردازیم./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار