فصل جدید رقابت های لیگ برتر کاناپلو در 2 بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران هفته اول لیگ های برتر کاناپلو در بخش بانوان و آقایان برگزار می شود و در بخش بانوان 4 تیم حضور دارند.

در هفته نخست این بازی ها 6 بازی برگزار می شود که در بخش نخستین دیدار باشگاه آستانه اشرفیه در اولین دیدار خود با باشگاه راهبران فریدون کنار دیدار می کند، مقاومت بسیج به مصاف هیدت قایقرانی استان مرکزی می رود، آستانه اشرفیه با مقاومت بسیج روبرو می شود، راهبران فریدون کنار و هیئت قایقرانی مرکزی به مصاف یکدیگر می روند، مقاومت بسیج با راهبران فریدون کنار مسابقه می دهد و در آخرین دیدار هیئت قایقرانی مرکزی و باشگاه آستانه اشرفیه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

همچنین در لیگ برتر آقایان نیز 4 تیم حضور دارند که روز جمعه 7 مهرماه تیم ها با یکدیگر روبرو می شوند در اولین دیدار هیئت قایقرانی اراک و صدر سبحان بابلسر با یکدیگر روبرو می شوند، باشگاه مقاومت بسیج و آستانه اشرفیه با یکدیگر پیکار می کنند صدر سبحان و هیئت قایقرانی ارک با هم مسابقه می دهند.

صدر سبحان و آستانه اشرفیه و مقاومت بسیج و هیئت اشرفیه با هم مسابقه می دهند و در نهایت نماینده بابلسر با نماینده اراک دیدار می کند./ق

برچسب ها: کاناپلو ، قایقران ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار