دبير كل جبهه حاميان ولايت گفت:‌ با وجود برخي اختلاف نظرها بين اصولگرايان هيچ تمايلي براي گرايش اين جناح نسبت به جريان اصلاحات وجود نخواهد داشت.

دلاور صيامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اصلاح‌‌طلبان مبني بر گرايش اصولگرايان به جريان اصلاحات به دليل عملكرد احمدي نژاد در دوران رياست جمهوري گفت: اين اظهارات سناريو بعدي اصلاح‌طلبان است كه بعد از گفته‌هاي خاتمي مبني بر نقد اصلاحات شكل گرفته تا بدين ترتيب شايد بتوانند به اهداف خود در عرصه سياست  برسند.

صيامي با اشاره به عملكرد احمدي‌نژاد در دولت دهم اظهار داشت: احمدي‌نژاد در دولت دهم  نسبت به دولت نهم نتوانست همه انتظارات را برآورده كند و اين موضوع نقد درون حزبي اصولگرايان را به دنبال دارد اما اين امر به هيچ عنوان به معني گرايش اصولگرايان نسبت به اصلاح‌طلبان نيست.

دبير كل جبهه حاميان ولايت تصريح كرد: با وجود برخي اختلاف نظرها مابين اصولگرايان، هيچ گرايش اصلاح‌طلبانه‌اي بين اصولگرايان بوجود نيامده است، همچنين اصولگرايي يك فكر و فرهنگ بوده كه داراي وسعت و رويكردي جهاني است.

صيامي در پايان با اشاره به فعاليت‌هاي انتخاباتي هر دو جناح در آستانه انتخابات رياست جمهوري و شوراها خاطرنشان كرد: اصولگرايان نسبت به اصلاح طلبان جايگاه بهتري در ميان مردم، احزاب و گروه‌هاي مختلف جامعه دارند، اما هر كس كه به ولايت و ارزش‌هاي اسلامي و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران پايبند باشد مي‌تواند تحت هر نام و عنواني وارد عرصه سياسي و انتخاباتي كشور شود.

 انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار