هواداران تیم استقلال، از شرایط این تیم رضایت ندارند و خواستار تغییر وضعیت هستند و در این میان آنها از میان مهاجمانی که در تیم حضور دارند، و نامشان باری حضور در تیم مطرح است تنها خواستار فرهاد مجیدی هستند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: شرایط در تیم استقلال با وضعیت متفاوتی روبروست زیرا هواداران از امیر قلعه نوعی دلخور هستند که با حضور فرهاد مجیدی مخالفت کرده است و این موضوع عاملی است که هواداران تیم دراین مورد وارد عمل شدند و نامه ی را به باشگاه استقلال، ارسال کردند که مبنی بر اعتراض به شرایط موجود است.

استقلالی ها معتقدند که فرهاد مجیدی باید به تیم بازگردد و تیم همراه وی به مقام مناسبی در لیگ برسد.

گفتنی است، عده ای از هواداران تیم استقلال معتقدند که شرایط باید طور دیگری پیش برود زیرا حضور فرهاد مجیدی در این تیم خواست هواداران تیم استقلال است و آنها اعلام کردند که در صورتی خواستار رسیدن استقلال به مقام مناسب هستند که این تیم از حضور فرهاد مجیدی بهره ببرد و این بازیکن در استقلال حضور داشته باشد و تیم را همراهی کند.

شایان ذکر است، نامه هواداران تیم استقلال به مدیر عامل تیم رسیده است و فتح اله زاده اعلام کرده است که این حرف وحدیثها و مطرح شدن، خواسته برخی هواداران تنها عاملی است که استقلال وارد حاشیه شود و هواداران باید به عقیده و نظر امیر قلعه نوعی در تیم به عنوان نفر اول قادر فنی استقلال احترام بگذارند.

گفتنی است، هواداران تیم استقلال با برخورد و لحن نامه ی که ارسال کردند، مدیر عامل تیم را دچار مشکل کردند و وی نگران وضعیت شده است./با

برچسب ها: هواداران ، استقلال ، مجیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار