امیر قلعه نوعی، سرمربی تیم استقلال از اتفاقات روی سکوها بسیار ناراحت و دلخور است اما در ظاهر به این موضوع اشاره نمی کند و تشویق فرهاد مجیدی را طبیعی می داند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، فرهاد مجیدی در حالی شرایط بازگشت را بدست نیارود که امیر قلعه نوعی ناراضی بود و حاضر نشد با این بازیکن همکاری داشته باشد به همین دلیل بحث کاپیتانی مطرح شد تا این بازیکن قید حضور در استقلال را بزند و به حضور در این تیم فکر نکند.

گفتنی است، بحث حضور فرهاد مجیدی منتفی شد، اما هواداران تیم استقلال در این خصوص کوتاه نیامدند و این موضوع مشکل ساز نشده است اما بحث در این خصوص حالتی از آن است که امیر قلعه نوعی خواستار حضور مجیدی در تیم نیست و حتی اعلام کرده است این بازیکن قرار نیست تا پایان فصل به این تیم بازگردد، حتی اگر مهاجمان فعلی تیم استقلال از آمادگی لازم برخودار نباشند.

شایان ذکر است، وی به مسئولان و مربیان تیم اعلام کرده است که تشویق فرهاد مجیدی تاثیری در عقیده و نظر این مربی ندارد و امیر قلعه نوعی تمایل ندارد که به حضور این بازیکن در تیمش فکر کند زیرا برای وی حضور فرهاد مجیدی در تیم استقلال منتفی است و بحث های حاشیه ای از سوی اعضای تیم پرسپولیس و بحثهای حاشیه ای از سوی اعضا تیم پرسپولیس و مباحث مطرح شده تاثیری در عقیده و نظر وی ندارد.

شایان ذکر است، قلعه نوعی با بیان این موضوع بصورت رسمی نارضایت خود را از بازگشت مجیدی اعلام کرد./مح

برچسب ها: مجیدی ، مسئولان ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار