مير حسيني:

اميدوارم فدراسيون خارج از برنامه عمل نکند

تيم واليبال پيشگامان کوير يزد در مسابقات ليگ برتر امسال يکي از مدعيان کسب سکو محسوب مي شود.

عباسعلي مير حسيني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: خوشبختانه چند ماهي است که تمرينات را به طور منظم و منسجم دنبال مي کنيم و آمدگي شاگردانم به مرز 85 درصد رسيده است.

وي گفت: ما تمرينات آماده سازي را براساس زمان بندي فدراسيون به طور دقيق دنبال کرديم اميد دارم مسابقات ليگ برتر امسال طبق تاريخ اعلام شده سازمان ليگ فدراسيون از 19 مهر ماه آغاز شود تا کارها طبق پيش بيني انجام شده پيگيري شود.

وي در خصوص اردوي تدارکاتي ترکيه تيم يزد اظهار داشت: طبق هماهنگي انجام شده ما نسبت به تشکيل اردوي تدارکاتي هشت روزه در کشور ترکيه اقدام کرديم و در طول اين مدت 6 بازي با سه تيم هاماش گانه، فنر باغچه و آرکاس برگزار کرديم که نتيجه تمام اين ديدارها برد به نفع ما بود.

وي تصريح کرد: تيم هاماش گانه در رده هفتم ليگ برتر ترکيه قرار داشت تيم فنر باغچه قهرمان ليگ برتر ترکيه و اعضاي آن را ملي پوشان ترک تشکيل مي دادند. تيم آرکاس نيز نايب قهرمان ليگ ترکيه و همچنين ليگ اروپا محسوب مي شد در ترکيب اين تيم پاسور تيم ملي آمريکا، پشت خط زن کلمبيايي، سرعتي زن و دريافت کنند کانادايي حضور داشت سرمربي اين تيم را سرمربي تيم ملي کانادا بر عهده گرفته بود.

وي گفت: به طور کلي در طول اين شش ديدار تدارکاتي شاگردانم تحت فشار قرار گرفته و ما توانستيم بدون توجه به نتيجه عملکرد آنها را مورد آناليز قرار دهيم.

مير حسيني گفت: با توجه به آنکه از ميان بازيکنان تيم مهدي مهدوي و علي مباشري با ترکيب تيم ملي همراه بودند اردوي ترکيه باعث شد تا بازيکنان با آنها در زمان اجراي تاکتيک هاي تيمي و گروهي به هماهنگي مطلوب دست پيدا کنند و ما مشکلي در اين خصوص نداشته باشيم.

وي خاطر نشان کرد: با توجه به آنکه هدف ما در ليگ امسال حضوري قدرتمند است، ترجيح مي دهيم از اين پس تمرينات را در يزد به طور منظم و منسجم دنبال کرده و ديگر احتياجي به انجام بازي تدارکاتي نداريم ، به طور کلي براي جلوگيري ازز بروز مسائل حاشيه اي تا حدودي چراغ خاموش حرکت مي کنيم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار