فيلم‌نامه سريال "شهيد زين‌الدين " درجهت تحقق هدف حفظ و ترويج فرهنگ و ايثار و شهادت در قالب يكي از اقدامات بنياد شهيد و ايثارگردان در حال نگارش است.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران ؛حاضر در محل برگزاري آيين رونمايي از آخرين كتاب‌هاي منتشر شده از انتشارات "شاهد" بنياد شهيد وايثارگران استان تهران كه امروز و همزمان با هفته دفاع مقدس در كتابخانه تخصصي ايثار و شهادت برگزار شد؛ سردار "محسن انصاري" (مدير عامل بنياد شهيد و ايثارگران استان تهران) هدف از تشكيل جلسه‌ي آيين رونمايي از كتابهاي (فرهنگ داستان نويسان دفاع مقدس)، (وصيت نامه كامل شهداي استان سمنان "دفتر دوم و سوم") و (دعا ، عامل پيشرفت يا ركود؟) را انتشار اين كتابها و استفاده از هنر براي توسعه فرهنگ ايثار و  شهادت دانست و گفت: اين فرهنگ را بايد به عنوان سرمايه‌اي بزرگ پاس داشت و كتاب منتشر شده با موضوع اسلامي ماندگار و پايدار باشد.
وي افزود: ضرورت انتقال فرهنگ ايثار و شهادت را امروزه همه در جامعه حس مي‌كنند و اين امر براي پايداري انقلاب اسلامي و تداوم بيداري اسلامي ضرورت دارد.
انصاري در ادامه اظهار داشت: يكي از ابزار نشر و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت كتاب و قلم است، قلمي كه در قرآن مجيد خداوند بر آن قسم خورده و اهميتش را به ما گوشزد كرده است.
وي تصريح كرد: تا به حال 10 هزار عنوان كتاب در حوزه دفاع مقدس منتشر شده كه هر ساله 800 عنوان اثر به آن اضافه شده و بيش از 10 درصد يا به عبارت ديگر 1000 عنوان آنها مرتبط با بنياد شهيد و ايثارگردان و انتشارات شاهد است.
مدير عامل بنياد شهيد و ايثارگران استان تهران در بخشي ديگر از سخنان خود به قرارگيري فيلم‌نامه (شهيد زين‌الدين) در مرحله نگارش اشاره كرد و گفت‌: از سريال‌هاي ديگر قرار گرفته در برنامه كاري بنياد شهيد و ايثارگران مي‌توان به دو اثر با موضوعات پردازش به ايثارگري‌هاي دريا سالاران كشور و عشاير خوزستان اشاره كرد.
انصاري افزود: انتشار و نشر كتاب لازم بوده، اما كافي نيست. كفايت پردازش به توسعه فرهنگ و ايثار و شهادت به ترويج كتابخواني نيز بر مي‌گردد.
وي اظهار داشت: امروزه بنياد شهيد و ايثارگردان به نقش آفريني در سريال پر مخاطبي به نام "شوق پرواز" افتخار مي‌كند./ص
برچسب ها: سریال ، سردار ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار