هر روز که از انتشار فيلم موهن ضد اسلامي مي‌گذرد، پرده‌هاي بيشتري مبني بر رابطه عوامل فيلم ضد اسلامي با سرويس‌هاي جاسوسي آمريکا و رژيم صهيونيستي کنار مي‌رود. عوامل اصلي و انگيزه‌هاي پشت پرده اين فيلم به کلافي سردرگم تبديل شده است که هرچه تحقيقات و هر چه افشاگري‌ها بيشتر مي‌شوند اين کلاف نيز سردرگم‌تر اما از آن سو کم‌کم چهره صهيونيست‌ها از پس پرده آشكارتر مي‌شود.

‌به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران؛ هر روز که از انتشار فيلم موهن ضد اسلامي مي‌گذرد، پرده‌هاي بيشتري مبني بر رابطه عوامل فيلم ضد اسلامي با سرويس‌هاي جاسوسي آمريکا و رژيم صهيونيستي کنار مي‌رود. عوامل اصلي و انگيزه‌هاي پشت پرده اين فيلم به کلافي سردرگم تبديل شده است که هرچه تحقيقات و هر چه افشاگري‌ها بيشتر مي‌شوند اين کلاف نيز سردرگم‌تر اما از آن سو کم‌کم چهره صهيونيست‌ها از پس پرده آشكارتر مي‌شود.

دولت آمريكا تا ديروز صراحتا بيان مي‌کرد ساخت اين فيلم و عوامل آن هيچ رابطه‌اي با دولت اين کشور ندارند، اما طبق مدارک کشف شده، ناکولا ناکولا(عامل اصلي فيلم هتاكانه) با اف‌ّبي‌آي سابقه هم‌کاري داشته است که در ادامه به طور مفصل به آن اشاره خواهد شد.

هم‌چنين در روزهاي ابتدايي گفته مي‌شد که صهيونيست‌ها نيز با اين فيلم رابطه ندارند، اما پس از بررسي‌ دقيق پرونده و سوابق عوامل اصلي اين فيلم مشخص شد که بسياري از آن‌ها با رژيم صهيونيستي رابطه‌اي پيچيده داشته‌اند.

البته پيش از اين نيز باشگاه خبرنگاران با انتشار گزارشي پرده از چهره عوامل اصلي اين فيلم برداشته بود كه گزارش باشگاه خبرنگاران در اين خصوص را مي‌تونيد اينجا مطالعه كنيد.
 
نمودار کلاف پر پيچ و خم روابط عوامل فيلم موهن



اما في‌الحال به طور خلاصه به پيش زمينه‌اي از فيلم و عوامل آن اشاره مي‌کنيم:

ناکولا باسلي ناکولا
ناکولا ناکولا که در ابتدا خود را سام باسيل معرفي کرده پس از انجام تحقيقات خبرگزاري آسوشيتدپرس مشخص شد عامل اصلي پشت پرده فيلم است.

ناکولا در سال 2010 به کلاهبرداري محکوم و به پرداخت 790هزار دلار جريمه و 21 ماه زندان و محروم از استفاده از اينترنت به مدت 5 سال محکوم شد. گفتني است که وي داستان فيلم موهن را در زندان نوشته است.

ناکولا چند روز پيش به درخواست خودش به اداره پليس لس‌انجلس برده شد و پس از مصاحبه‌اي نيم ساعته با بازپرسان به مکان نامعلومي رفت. 

استيو کلين

کلين که گفته مي‌شود مشاور فيلم‌نامه بوده است، مي‌گويد او نام واقعي سام باسيل را نمي‌داند،‌اما ادعا کرده است که باسيل از وي براي همکاري در فيلم درخواست کمک کرده است. دليل انتخاب وي اين بوده است که استيو کلين با گروه‌هاي افراطي مسيحي در جنوب کاليفرنيا رابطه داشته است. او که يک نظامي در زمان جنگ ويتنام بوده است موسسه Courageous Christians United‌را تاسيس کرد، موسسه‌اي افراطي و ضد اسلامي. او هم‌اکنون رييس موسسه Concerned Citizens for the First Amendment است که اين گروه نيز در کاليفرنيا فعال بوده و افراطي و ضد اسلامي است. اين گروه به تازگي با کميته‌اي مسيحي افراطي همکاري داشته است که در مدارس کاليفرنيا حضور داشته و به پيامبر اسلام توهين مي‌كرده‌اند.

تري جونز

يکي ديگر از افراد پشت پرده  فيلم موهن ضداسلامي، تري جونز كشيش افراطي و قرآن سوز معروف است. او به خاطر اقدامات ضد اسلامي خود در آمريکا معروف بوده و يکي از حاميان اصلي اين فيلم است. به گفته وي او فيلم را در ياد بود 11 سپتامبر در يکي از سخنراني‌هاي خود  به نمايش گذاشت.

موريس صادق

فعال مصري مسيحي قبطي که فيلم موهن را در وب‌لاگ شخصي خود به نمايش گذاشت. اين افراطي مصري که در واشنگتن زندگي مي‌کند به آسوشيتدپرس گفت: اين فيلم را به نمايش گذاشته است تا مشکل قبطي‌ها و رنج آن‌ها از مسلمانان را نشان دهد. صادق که يکي از دوستان نزديک تري جونز است، قرار بود تا از طريق رابطه‌هاي خود اين فيلم را در تلويزيون‌هاي مصر به نمايش بگذارد. او فردي ضداسلامي بوده و عضو اصلي جامعه قبطيان آمريکا است. او در مصاحبه‌اي با رويترز هدف خود از نمايش فيلم را نشان دادن خطر اسلام براي مسيحيت اعلام کرده است. بعد از اينکه او فيلم را در وب‌لاگ خود به نمايش گذاشت آسوشيتدپرس گزارش داد قرار است مصري‌ها تظاهرات گسترده‌اي را برپا کنند.

شيخ خالد عبدالله

شيخ خالد عبدالله مجري تلويزيوني مصر که در شبکه النص مصر کار مي‌کند. عبدالله يک مصري افراطي است که هميشه افکاري ضد اسلامي داشته است. او در تاريخ 8 سپتامبر اقدام به پخش فيلم موهن ازتلويزيون خود مي‌کند که باعث موج اصلي تظاهرات‌ها مي‌شود. شيخ خالد از هر فرصتي استفاده مي‌کند تا به اسلام و مسلمانان حمله کند. او از انقلاب مصر نيز بسيار اعتراض کرده بود و کساني که در زمان انقلاب در ميدان تحرير قاهره جمع مي‌شدند را "بچه‌هاي بي‌ارزش" خطاب کرده بود.

رابطه بين عوامل فيلم و سرويس‌هاي جاسوسي آمريکا و رژيم صهيونيستي چيست؟

رابطه ناکولا با دولت آمريکا و اف‌بي‌آي

علي رغم اين که وزير امور خارجه آمريکا صراحتا ديروز اعلام کرد که  فيلم موهن هيچ ارتباطي با دولت آمريکا ندارد اما مدارکي که از کيفرخواست ناکولا  کشف شده نشان مي‌دهد که وي با سازمان اف‌بي‌آي همکاري داشته  است. بنا به اين مدارک، ناکولا بعد از بازداشت به خاطر کلاهبرداري بانکي در سال 2009 مخبر دولتي آمريکا مي‌شود.

اين اسناد نشان مي‌دهد که دولت آمريکا اين شخص را مي‌شناخته است. آن‌ها مي‌دانستند که او مي‌تواند رابطه ايجاد کند. ناکولا نمي‌توانسته به تنهايي پروژه فيلم موهن را انجام دهد. او براي ديگران کار مي‌کرده است.

از اسنادي که از دادگاه ناحيه‌اي آمريکا بدست آمده نشان مي‌دهد که ناکولا با بازرسان فدرال امريکا در لس آنجلس همکاري داشته و به همين دليل محکوميت او کاهش يافته است.

برگ اول کيفرخوست ناکولا ناکولا در دادگاه

ناکولا 55 ساله، در ژوئن سال 2009 به خاطر نقش در يک کلاهبرداري حدود 800هزاردلار از شش موسسه مالي شماره‌هاي تامين اجتماعي و هويت افراد دزدي کرده است.

درپي گزارش‌گيري‌هاي بازپرس‌ها، ناکولا قبول کرده است که با مامورين فدرال هم‌کاري داشته باشد. ناکولا جزييات دقيق دوستان خود و عمليات کلاهبرداري و افراد سرشناس اين گروه را لو داد.


ناکولا سرکرده اين گروه فردي به نام اياد سلمي( تروريست اقتصادي بزرگ) را لو مي‌دهد، کلاهبردار منفوري که بيش از يک دهه نيروهاي فدرال به دنبال وي بوده‌اند.

ناکولا با مترجم عربي که در کنار او ايستاده بود درباره تصمييم خود مي‌گويد، من تصميم گرفته‌ام که با دولت همکاري داشته تا اشتباهات خود را جبران کنم. من مي‌خواهم با دولت هم‌کاري کنم که مجرمان ديگر را دستگير کند.

در راستاي هم‌کاري ناکولا قاضي درخواست کاهش مجرميت وي را مي‌کند.

در کنار نامه رمسي دولت با نام 5k1 جيمزهندرسون( وکيل ناکولا) به سيندر گفت که خانوداه ناکولا در زمان حبس وي از مشکلات مالي رنج خواهند برد زيرا او تنها نان‌آور خانه است. هم چنين ناکولا از بيماري هپاتيتسي بيمارِي‌هاي کلوي رنج برده و به خاطر عملي که سال گذشته داشت از دارو استفاده مي‌کند.


وکيل ناکولا در حال بيان وضعيت جسماني وي

بنا به گفته وکيل، حضور ناکولا در اين کلاهبرداري به خاطر نياز مالي خانواده‌اش بوده است. هندرسون گفت: ‌او در پمپ بنزين کار مي‌کرده که از آنجا بيرون آمده است.

يکي از دوستان ناکولا به هندروسن نامه‌اي م‍ِي‌زند که در طي آن اين دوست با ناکولا در کليسا حضور داشته و او را مردي خداترس ناميده بوده است.

ناکولا قرار بود که 21 ماه به زندان برود که ميزان آن به يک سال کاهش پيدا کرد. عجيب نيست؟


اياد سلمي سرکرده کلاهبرداري مرتبط با ناکولا

اياد سلمي يکي از تروريست‌هاي مرتبط با القائده است، کار او بيشتر جعل اسناد و هويت‌هاي مختلف است، گفتني است که وي دارنده پاسپورتي اسراييلي نيز مي‌باشد که با استفاده از آن وارد اسراييل شده و خارج شده است. او شهروندي آمريکا را نيز با کلک بدست آورده و مدعي شده است بارها در کلاهبرداري‌هاي آمريکا و بانک‌هاي آمريکايي شرکت داشته است، اما نکته جالب توجه اين جاست که دولت آمريکا تاکنون هيچ کاري درباره دست‌گيري وي نکرده است.

جيمز هندرسون وکيل ناکولا

او به داشتن رابطه با جرايم سازمان يافته متهم است. اين مطلب را همان خبرچيني گفته است که خبر اسامه بن لادن براي منفجر برج‌هاي کردن دوقلو را راپرت کرده بود.

بنا به گفته جري ون مخبر اف‌بي‌‌آي، وکيل در بمب‌گذاري‌هاي سال 1983 شرکت داشته است. هندرسون با جرايم سازمان‌يافته رابطه دارد و رشوه هاي مقامات دولتي و عربي را پوشش مي‌داده است. اما بعد از تحقيقاتي عجيب او تبرئه شد.‌

اما اف‌بي‌آي به استفاده از ون ادامه داد. ون نامه‌اي به رييس اف‌بي‌آي، لوييز فريه در فوريه سال 2011 مي‌نويسد. او در اين نامه مي‌نويسد که از رامزي يوسف شنيده است که بن لادن از هواپيماهاي خود شما استفاده مي‌کند تا برج دوقلوي تجارت جهاني را منفجر کند. يوسف يکي از طراح‌هاي اصلي حمله به برج‌هاي دو قلو بوده است.


متن نامه

ون، هندرسون را متهم به استفاده از پول عرب‌ها براي انتخابات دولتي در سال 1978 کرده بود.

از طرف ديگر، پيش بيني‌هاي ون درباره بن لادن و برج‌هاي دوقلو ثابت شد که درست است. به احتمال زياد نيز درباره جيمز هندرسون نيز درست خواهد بود.

استيو کلين و سيا

استيو کلين يکي از عوامل اصلي فيلم موهن و فردي کاملا ضد اسلامي است.

وي به نيروهاي دريايي آمريکا عربي و فلسفه اسلامي درس مي‌داده است. به گفته کلين او 500 دلار از نيروي دريايي دريافت کرده بود. در سال 1974 مبلغ نيروي دريايي بوده است. اف بي آي از او خواسته است تا نظرات ديني خود را ابراز کند.

او دوستي ضد اسلامي دارد به نام هورن که چندين کتاب ضد اسلامي نوشته است، وي ادعا مي کند که مامور سيا در زمان حضور خود در ويتنام بوده است.

هورمن

شريک کلين، هورمن است که شخصيتي کاملا ضد اسلامي است، او در کتاب خود با نام "تجربه اسلام" خود را مامور سي آي اي معرفي مي‌کند که توسط اين سازمان حذف سانسور شده است.

هورمن مي‌گويد: وقتي که فيلم موهن ناکولا منتشر شد، در فيلمنامه اصلي نامي از محمد برده نشده بود و عنوان آن "جنگجوي بيابان" بوده است. سيندي لي گارسيا بازيگر فيلم موهن ليستي از درخواست بازيگران اصلي فيلم تهيه کرده است که نشان از حضور فرد سايه ديگري در اين گروه دارد. از کساني که خواهان شرکت در اين فيلم بوده‌اند خواسته شده بود تا با ايميل او تماس بگيرند.

مي خواهيد باور داشته باشيد يا نه، اما شخصي در هاليوود به نام جيمي اسراييل وجود دارد، نکته جالب اين جاست جيمي اسراييل وب سايتي مرتبط با املاک دارد.

وب‌سايت جيمي اسراييل

همان طور که به ياد مي‌آوريد سام باسيل خود را اول شخصي معرفي کرده بود که در يک بنگاه املاک کار مي‌کند.

حال بايد تعجب کرد که سام باسيل اسم جعلي ناکولا ناکولا يا جيمي اسراييل يا جفت آن‌هاست؟ شايد ناکولا و جيمي در يک بنگاه کار مي‌کردند.

نقش قبطي‌ها

يوسف نصرالله عبدالمسيح يک ديوانه قبطي معرف است. پاملا گلر يکي ديگر از قبطي‌هاي افراطي عبدالمسيح را در راه پياميي ضد اسلامي دعوت مي‌کند استيو کلين دائما در فعاليت‌هاي انيترنتي گالر شرکت مي‌کند. شايان ذکر است که آندرس بريويک گلر( قاتل نروژي)، وي را يکي از بزرگترين انگيزه‌هاي خود دانسته است.

 
قاتل نروژي  


 

پاملاگلر


صهيونيست ها 100 درصد پشت صحنه اين فيلم هستند.

بنا به ادعاها باسيل شخصيتي اسراييلي نسيت. اما تمام موضوع فيلم نشان دهنده يک پروپاگانداي اسراييلي است

موريس صادق شخصيتي کاملا صهونيست

صادق يکي از اين افراد است که برخي از نظرهاي او از اين قرارند:

"وکيل بين‌المللي موريس صادق رييس مجمع ملي قبطيان آمريکا، روز عيد استقلال اسراييل را تبريک مي‌گويد، وبهترين آرزوها را براي اسراييل دارد. من به مردم اسراييل ميپيوندم تا اين جشن را با هم برگزار کنيم. شما يهود‌ي‌ها فرزندان منتخب خداوند هستيد.

در اين بيانيه، صادق از فلسطيني‌ها به شدت انتقاد کرده و آن‌ها را محکوم به کشتن مسيحيان نوار غزه کرده است.

به طور تصادفي! ساختمان مجمع ملي قبطيان آمريکا نزديک سازمان سيا قرار گرفته است.

   

                         مقر سازمان سيا                                                           مقر مجمع قطبي‌هاي آمريکا

موريس صادق رييس انجمن ضد اسلامي Act For America است که توسط آئوبري چرنکي سرمايه گذار صهيونيستي سرمايه گذاري مي‌شود.

موريس در کنار آئوبري چرنکي

موسسه ملي قبطيان موسسه‌اي صهيونيستي است

در اين جا قسمتي از طرفداري آن‌ها از اسراييل را در گزارش 24 آوريل 2010 آن‌ها مشاهده مي‌کنيم:

ما دولت اسراييل و مردم اسراييل را در سرزمين تاريخي اسراييل به رسميت مي‌شناسيم.

حق بازگشت مردم يهودي به سرزمين مادري آن‌ها حقي مسلم است. ما اروشليم را سرزمين يهودي مي‌دانيم و نبايد هرگز تقسيم شود، آن حق هميشگي اسراييل و مرکز اسراييل است.






http://www.shoebat.com/shoebat-foundation/evidence-of-my-credentials/

http://rt.com/usa/news/innocence-muslims-informant-nakoula-349/

http://www.huffingtonpost.com/2012/09/17/nakoula-basseley-nakoula-federal-informant_n_1891661.html?ncid=edlinkusaolp00000003

http://www.huffingtonpost.com/2012/09/17/nakoula-basseley-nakoula-federal-informant_n_1891661.html?ncid=edlinkusaolp00000003

http://articles.latimes.com/1985-04-06/news/mn-18319_1_strike-force

http://books.google.com/books?id=RKecVf4JyDEC&pg=PA257&lpg=PA257&dq=Hoorelbeke+ramsey+yousef&source=bl&ots=L5hA3GAi1L&sig=jqodkv25UEFKMN1vOlLEHzaPueU&hl=en#v=onepage&q=Hoorelbeke%20ramsey%20yousef&f=false

http://www.rigorousintuition.ca/board2/viewtopic.php?f=8&t=35447&start=60

http://cannonfire.blogspot.com/2012/09/weird-connections-galore.html

http://www.manta.com/g/mtcqxpx/morris-sadek

http://www.buzzfeed.com/jwherrman/muhammed-movie-crew-member-sheds-light-on-films-p

http://www.manta.com/g/mtcqxpx/morris-sadek

http://www.manta.com/cmap/mtcqxpx/national-american-coptic-assembly-inc

http://www.chicagotribune.com/news/sns-rt-us-libya-ambassador-egypt-promoterbre88b18r-20120912,0,5630210.story

http://www.jimmyisrael.com/3.html

http://www.dailykos.com/story/2012/09/12/1130900/-Tracing-the-Sam-Bacile-Network

http://www.rigorousintuition.ca/board2/viewtopic.php?f=8&t=35447&start=60

http://www.conservativenewsandviews.com/2012/09/14/news/world-news/anti-islam-film-mystery-deepens/

http://www.newsmax.com/Newsfront/lybia-embassy-attack-stevens/2012/09/13/id/451778

http://www.thedailybeast.com/articles/2012/09/18/how-anti-islam-movie-helps-the-taliban.html

http://consortiumnews.com/2012/09/17/did-anti-muslim-film-cross-legal-line/

http://theflowerthrowers.wordpress.com/

http://voices.yahoo.com/an-interview-steve-klein-terrorist-cell-expert-544044.html

http://voices.yahoo.com/topic/6819/fbi.html?cat=15

http://theflowerthrowers.wordpress.com/2012/09/15/the-links-between-the-anti-ground-zero-mosque-movement-innocence-of-muslims/

برچسب ها: آمریکا ، اسراییل ، موهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار