مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگان تجلیل از نخبه کشوری در روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،ایراندخت عطاریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام این مطلب گفت: این همایش با هدف شناسایی و معرفی استعدادها ، خلاقیت ها و توانمندی های بازنشستگان نخبه در رشته های مختلف فرهنگی ، آموزشی ، دینی ، ورزشی ، هنری ،کارآفرینی ،... و تجلیل از فعالیت های آنان برگزار می شود.
وی افزود : برپایی این همایش از ابتکارات و ابداعات دولت نهم بوده و تجلیل و تقدیر از بازنشستگان نمونه عینی و عملی تکریم و ارج نهادن به منزلت اجتماعی بازنشستگان در جامعه است.
عطاریان مهمترین دستاورد همایش تجلیل از روز خانواده و بازنشستگان را ساماندهی فعالیت های فرهنگی ، هنری ، آموزشی و مهمتر از آن ارزش گذاری آثار و تولیدات بازنشستگان دانست.
وی بهره برداری از بانک اطلاعاتی نخبگان بازنشسته را بخش دیگری از برنامه ها عنوان کرد.
عطاریان به اهمیت نقش بازنشستگان به عنوان سرمایه های عظیم معنوی و فکری در خانواده هااشاره کرد و گفت : با توجه به جایگاه و احترامی که بازنشستگان در کانون خانواده دارند باید مشارکت و حضور جدی آنها در برنامه های اجتماعی را مورد تشویق قرارداد و حمایت کرد که
خوشبختانه دولت خدمتگزار دکتر احمدی نژاد این امکان و فرصت را برای این قشر از فرهنگیان جامعه را فراهم کرده است.
عطاریان در ادامه به برپایی نمایشگاه همت ماندگار اشاره کرد و گفت : همزمان با هفتمین همایش ملی روز خانواده و تکریم بازنشستگان نمایشگاهی از دستاوردهای صندوق بازنشستگی کشوری در دو محور(فرهنگی ، هنری ، آموزشی ) واقتصادی به نمایش گذاشته
خواهد شد./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار