سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم گفت: حاشیه ها پیرامون فوتبال کشورمان باعث تغییرات در نیمکت مربیان می شود.

صمد مرفاوی پس از عهده دار شدن سکان هدایت این تیم در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: ابتدا باید از زحمات زیاد یحیی گل محمدی در تیم فوتبال صبای قم تشکر کنم که تیم بسیار خوب و جوانی را راهی مسابقات لیگ برتر فوتبال کرده است آمدن من نیز تصمیم مدیریت باشگاه صبای قم بود که از هفته دهم در خدمت این تیم باشم.

وی ادامه داد: هر تیمی تغییراتی دارد که این بار صبا متحمل این تغییرات شده است که امیدورام در این تیم بهترین عملکرد را داشته باشم.

مرفاوی در مورد شرایط بازیکنان صبا گفت: صبا بازیکنان خوبی دارد و ترکیب با تجربه ها و جوانترها توانسته تیم خوبی را از صبا در لیگ برتر مهیا کند هم اکنون نیز صبا شرایط خوبی در جدول لیگ برتر دارد که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی در مورد سرمربیگری در تیم فوتبال صبا تصریح کرد: شرایط سرمربیگری تیم هاي فوتبال کشورمان آن گونه که بايد برای من مهیا نمی شد و با صحبت هایی که مسئولان صبا با من داشتند به صبا آمدم تا آنها را کمک کنم.

سرمربی جدید تیم فوتبال صبا ادامه داد: برای هماهنگی بازیکنان تیم فوتبال صبا باید زمان کافی داشته باشم و با تمرینات منظم و خوب سعی داریم به وضعیت خوب تاکتیکی برسیم.

وی اظهار داشت: هنوز برای همکاری با تیم فوتبال صبا دستیاران جدیدم را معرفی نکردم ولی با مربیان و کادر فنی فعلی به کار ادامه می دهم.

مرفاوی در مورد تغییرات زیاد روی نیمکت های تیم های لیگ برتری گفت: متأسفانه دلیل اصلی تغییرات نیمکت سرمربیگری فوتبال کشورمان از حاشیه ها نشات می گیرد و این حواشی پیرامون فوتبال ایران ضربه مهلکی را به باشگاه ها و تیم ملی زده است./مح 

برچسب ها: مرفاوی ، معارفه ، حاشیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار