مدیرعامل باشگاه حفاری اهواز با وجود اعلام حضور در جلسه سوپرلیگ بسکتبال ، تصمیم گیری نهایی در مورد تیم بسکتبال حفاری را به هفته آینده موکول کرد.

علیرضا حاجتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: شرکت در یک لیگ حساب و کتاب دارد و باشگاه حفاری اگر در رشته ای تیم داشته باشد باید تیمی خوب با چند بازیکن شاخص باشد به همین دلیل هم در جلسه هفته آینده هیئت رییسه باشگاه تصمیم گیری نهایی در این مورد انجام می شود.
 وی در مورد بحثی که در جلسه لیگ در مورد پرداخت نکردن بخشی از پول سال قبل حامد حدادی مطرح شد، گفت: حامد حدادی برای نزدیک به دو ماه حضور خود در اهواز قراردادی 120 میلیون تومانی با ما داشت که تمام و کمال پرداخت شد. بحث مصاحبه قبلی من که باعث ناراحتی شد هم به هیچ وجه انتقاد از شخص مشحون نبود، وی شخصیت بزرگ و دوست داشتنی ای است و جایگاه مشخصی هم دارد. انتقاد من تنها از روند لیگ است.

حاجتی ادامه داد: ما باشگاهیم و اگر باشگاهها نباشند فدراسیونی نیز وجود ندارد بنابراین حق حرف زدن و گلایه را داریم.کجای این حرف غیر منطقی بود که لیگ را نباید دو ماه تعطیل کرد تا بازیکنان خارجی پول بی جهت بگیرند؟ من این حرف را براساس مسئولیتم می گویم، در مقابل ان هم نباید ناراحتی شخصی ای پیش بیاید. مشحون باید انقدر بزرگ باشد که حتی در صورت غیر منطقی بودن مصاحبه من هم ناراحت نشود چون فشار یک تیم روی ماست و تنها قصدمان هم رساندن معضلات سال قبل است تا طوری لیگ امسال شروع و تمام شود که آن مشکلات به وجود نیاید./با
برچسب ها: بسکتبال ، حفاری ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار