بازیکن تیم فرش آرا مشهد در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر نمایش خوبی مقابل تیم گاز خوزستان داشت.

قدرت بهادری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در بازی مقابل گاز خوزستان طوری بازی کردم که توانستم پاسخ حمایت های هواداران مشهدی را بدهم و با توجه به محرومیتم در هفته گذشته لیگ مقابل حفاری انگیزه زیادی برای ارائه بازی خوب داشتم.

وی افزود: تشویق هواداران مشهدی یک روز خوب را برای فوتسال خراسان رضوی به همراه داشت، ضمن آنکه باید بگویم تیم گاز خوزستان تیم سختی نبود و با اشتباهات فردی دو گل اول را دریافت کرد.

بازيکن تيم فرش آرا مشهد اظهار داشت: در حالیکه نیمه اول را سه بر یک برنده بودیم در نیمه دوم با زدن گل پنجم همه چیز را رها کردیم تا دو گل در اواخر بازی دریافت کنیم اما در مجموع این بازی را پنج بر چهار بردیم.

وی خاطرنشان کرد: موقعیت خوبی در آغاز نیمه دوم بازی داشتم که این ضربه تکنیکی ام به تیرک بالای دروازه خورد، اگر این موقعیت گل می شد تا پایان فصل لازم نبود گل بزنم.

بهادري در مورد شرایط فرش آرا در لیگ امسال گفت: از ابتدای فصل با بدشانسی با تیم های قدرتمندی در هر هفته روبرو شده و شکست هایی را به دنبال داشت با این وجود برای کسب 6 امتیاز باقی مانده تا نیم فصل تلاش می کنم تا رتبه خوبی در جدول رده بندی به دست آوریم./مح

برچسب ها: فوتسال ، فرش آرا ، مشهدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار