امروز انتخابات فدراسیون جودو برگزار شد و رستگار به عنوان ریئس فدراسیون جودو معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: بحث تعلیق جودو با ایمیل مشکوکی که همگان فکر می‌کردند توطئه‌ای بیش نیست بالاخره با ارسال نامه‌ای دیگر و غیر رسمی خواندن انتخابات امروز از سوی فدراسیون بین المللی جودو وارد مرحله جدي‌تري شد.

پس از درج نامه مشکوک و انتشار تصویر آن بر روی سایت باشگاه خبرنگاران هنوز شبهه‌هایی در مورد احتمال ایجاد تنش از سوی برخی‌ها در آستانه انتخابات جودو وجود داشت.



اما نامه مجدد عبید العنزی  نشان داد بحث تعلیق جودو جدی است و دراین نامه موضوع تعليق جدي‌تر عنوان شده است که البته اصل نامه در اختيار شخصی قرار دارد که بنا به دلایلی نخواسته است از اصل نامه رونمایی شود و البته کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در جریان کل ما وقع هستند!

اما بحث تعلیق جودو از کجا شروع شد نامه رئیس فدراسیون ازبکستان به اتحادیه جودو ی آسیا اولین جرقه از شایعه تعلیق جودو بوده است.

 اصل نامه

 


 و پس از آن نامه اتحادیه جودوی آسیا در مورد اتهام  رشوه  و احتمال تعلیق  و دست آخر نامه فدراسیون بین المللی جودو  و مغایرت انتخابات جودو  با اساس نامه جهانی چالش بزرگی را پس از دیگر فدراسیون ها  همانند قایقرانی ، شنا، تیر و کمان  و  دوچرخه سواری پیش روی وزیر ورزش قرار داده است



باید منتظر ماند تا نتیجه نامه نگاری ها و تضاد به نظرات  وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک  که باعث شده است که در سه مجمع اخیر  فدراسیونی ها نماینده  کمیته ملی المپیک حضور نداشته باشد به کجا خواهد رسید.

لازم به ذکر است باشگاه خبرنگاران صحت نامه هاي فوق را تائيد نمي کند و در صورتيکه هر شخص حقيقي و حقوقي در اين باره مطالب مستند و مرتبط خاصي را براي انتشار ارائه دهد آماده دريافت اطلاعات کامل آنها هستيم/با  

برچسب ها: فدراسیون ، جودو ، برگزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار