وزير آموزش و پرورش با بيان اينکه فروش سيم کارت به دانش آموزان از بزرگترين ضربه‌هاي فرهنگي به آنها است، افزود: اين اقدام رسما از طرف آموزش و پرورش ممنوع شده و وزير ارتباطات هم همکاري خود را در اين زمينه اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، حميد رضا حاجي بابايي در حاشيه همايش محمد رسول الله(ص) فرهنگيان بسيجي که صبح امروز در لانه جاسوسي سابق برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از شرکت‌هايي که در به کارگيري فکر دانش آموزان به انتشار کتب کمک درسي کمک مي‌کنند، حمايت مي‌کنيم.

وي افزود: اما متاسفانه بعضي از شرکت‌ها و موسسات کتاب‌هايي توليد مي‌کنند که دانش آموز را از فکر کردن دور مي‌کند و تنها کتب درسي را خلاصه کرده‌اند، به پدر و مادرها توصيه مي‌کنيم که کتب آموزش و پرورش براي دانش آموز کافي است و اگر کتابي در اختيار آنان بگذارند که درس‌ها را آسان کند تنها به ضرر فرزندشان خواهد بود.

وزير آموزش و پرورش با اشاره به تصويب قانوني براي جلوگيري از فعاليت موسسات منتشر کننده کتب غير درسي زيان‌بار تاکيد کرد: اين شرکت‌ها درآمدهاي کلاني کسب  کرده‌اند، بنابراين تبليغات گسترده‌اي حتي در سطح رسانه ملي دارند و گاهي اين هزينه‌ها بيشتر از تلاش‌هاي ما در آموزش و پرورش است.
حاجي بابايي در خصوص تغيير بند آب و هوا در فيش حقوقي فرهنگيان اظهار داشت: در شهرهاي زير 12 هزار نفر اين بند براي حدود 340 هزار فرهنگي تغييري نکرده اما براي بقيه فرهنگيان اين مبلغ در عنوان ساير  اضافه شده است.

وي با بيان اينکه امروز فروش سيم کارت به دانش آموزان از بزرگترين ضربه‌هاي فرهنگي به آنها است، خاطر نشان کرد: اين اقدام رسما از طرف آموزش و پرورش ممنوع شده، وزير ارتباطات هم همکاري خود را در اين زمينه اعلام کرده و حالا بايد پيدا کنيم چه کسي جلوي پيش خوان‌ها به دانش آموزان سيم کارت مي‌فروشد.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: آموزش ، پرورش ، فروش ، ضربه ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار