نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: شیطنت استکبار جهانی در اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام و مقدسات دین اسلام نشان روشنی از عجز و ناتوانی استکبار جهانی در مقابله با جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی دیروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: دشمن به یقین از کرده خود با رستاخیز عظیم مسلمانان پشیمان شده و باید با فشارهای نظام‌های بین‌المللی آمریکا و سردمداران غرب به خاطر اهانتی که به مسلمانان کردند از امت عظیم اسلامی عذرخواهی کرده و به اشتباهات خود پی ببرند.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران به رغم همه کارشکنی‌های استکبار در اوج عظمت و غرور واقعی است، گفت: دشمن با ناکامی از تمام صحنه‌ها و رویدادها در مقابله با جمهوری اسلامی ایران به جنگ اقتصادی و کارشکنی در صدور کالا به ایران ورود پیدا کرده است اما در این عرصه نیز به یقین با ایستادگی ملت ایران زانو می‌زند.

عاملی با گرامیداشت یاد و نام شهیدان و رشادت ایثارگران در جنگ هشت ساله افزود: شهیدان ما که نوری از عظمت و بزرگی خداوند متعال هستند امروز بهترین الگو و معیار ما در پیمودن ادامه مسیر است و به یقین در این مسیر تا زمانی که به برجستگی‌های اخلاقی، ارزشی و انسانی و اسلامی پایبند هستیم و به آن شهرت داریم، دشمن نمی‌تواند با تحرک بیجای خود این ملت و نظام را به سمت انزوا سوق دهد.

وی ایران را تنها کشور منطقه و حتی جهان دانست که بر روی منافع و مصالح اصلی خود با هیچ کس معامله نمی‌کند و حاضر نیست ارزش‌های به دست آمده را مفت و ارزان از دست بدهد.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه گفت: انقلاب اسلامی امروز نماد جبهه حق، عدالت و طرفداری از مظلومان است و در مقابل، جبهه کفر با تمام توان به صحنه آمده است تا شاید ضربه و خدشه‌ای به نظام اسلامی ما وارد کند که به یقین در این عرصه ناکام می‌شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.