نماينده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبري در ديدار با مدیر کل،معاونین و مسئولین اموزش و پرورش استان گفت: فاصله گرفتن شعارها از عمل موجب بي اعتمادي مردم نسبت به مسئولان می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگارران بجنورد، آیت الله مهمان‌نوازدر این دیدار که به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد، با اشاره به سفارش مولای متقیان به عمل و پرهیز از وعده های تو خالی اظهار داشت: فاصله گرفتن شعارها از عمل موجب بي اعتمادي مردم نسبت به مسئولان خواهد شد.

وی دوران 8 سال دفاع مقدس را نمونه بارز تحقق عمل کردن به فرامین قران و اسلام دانست و آن را یکی از امتحانات بزرگ الهی برشمرد و تصریح کرد:مردم قهرمان ایران اسلامی با نثار جان خود برای این مردم آزادی و امنیت را به ارمغان آوردند.

نماينده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبري گفت:مقایسه ی رهبر ایران با دیگر حاکمان و رهبران جهان قیاس مع الفارغ است ، در تمام روی زمین مثل رهبری را پیدا نمی شود لذا باید مردم از این فرصت استفاده کنند.

مهمان نواز با تاکيد براينکه آموزش و پرورش و فرهنگیان بايد بيش از گذشته در صحنه حضور داشته باشند تصريح کرد:پاکسازي جامعه از ناهنجاريها و معضلات مهمترين رسالت فعالان فرهنگي بويژه دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت است.

وی معلمی را بزرگترین نعمت خدادادی برشمرد و خطاب به متولیان آموزش و پرورش و معلمان گفت:مسئولیتی که شما انتخاب کرده اید بسیار سنگین است .

در ابتدای اين ديدار مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیزبه بيان سياستها و برنامه هاي کلي آموزش و پرورش خراسان شمالی در سال تحصیلی جدید پرداخت.

محمد وحیدی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اسلام گفت:هرچه امروز داریم به برکت خون پاک شهداست.

وی با اشاره به آغاز بهار تعليم وتربيت وشروع سال تحصیلی جدید اظهارداشت:امسال برای اولین بار سال تحصیلی را بر اساس سند تحول بنيادين آغاز کردیم.

مديركل آموزش و پرورش خراسان شمالي،از امادگی کامل استان برای شروع سال تحصیلی خبر داد و تغییرات اساسی در محتوای کتب،توجه به آموزه های دینی،آموزش معلمان،ایجاد 19 مدرسه قرانی مشکوه برای دختران و مصباح برای پسران،راه اندازی مدارس تخصصی ورزش و توجه به زیرساخته های علمی و فرهنگی را از جمله اقدامات انجام گرفته برای سال تحصیلی جدید برشمرد./س
برچسب ها: عمل ، اعتماد ، مسئولیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.