رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان اردبیل گفت:‌ استان اردبیل به عنوان استان شاخص و ممتاز در تربیت و افتخارآفرینی رشته کمان‌گیری روی اسب می‌باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سلمان منصوری   در مراسم پایانی مسابقات تیراندازی با کمان نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردبیل برگزار شد، گفت: ما در حال حاضر بیش از یک هزار و 739 ورزشکار بیمه شده رسمی در تیراندازی با کمان داریم که به صورت مستمر با این هیئت مشغول فعالیت و تمرین هستند.

وی با بیان اینکه تنها برای 558 نفر در چهار سال گذشته آموزش یک روزه تیراندازی با کمان برگزار شده است، افزود:امسال نیز در شش ماه اول سال 388 نفر بیمه شده در رشته تیراندازی با کمان داریم که به نظر می‌رسد در یک حرکت جهشی استقبال از این رشته افزون‌تر می‌شود.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان اردبیل گفت: ما سه نفر دعوت شده به عضو تیم ملی کامپوند و چهار نفر در رشته کمان‌گیری در روی اسب داریم که برای حضور در مسابقات جهانی به اردوی تیم ملی اعزام شدند.

منصوری با بیان اینکه در رشته ریکلم تنها چند سال است فعالیت می‌کنیم، افزود: استقبال علاقمندان از رشته‌های تخصصی تیراندازی با کمان در سال‌های اخیر مطلوب بوده و امیدواریم با راه‌اندازی سایت آموزش تیراندازی در کمان در شورابیل اردبیل این فضای مستعد برای آموزش و تمرینات بهتر از گذشته شود./س

 

برچسب ها: اردبیل ، مستعد ، در ، رشته ، گمانگیری ، روی ، اسب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.